Glimtipper Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det finnes et forum for meldinger 0 Siter
mrxx Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hun kommer, hun kommer, bare slapp av:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Mrxx har helt rett, jeg kommer :-) Men jeg fant deg først på meldinger, før jeg så deg her. Hvor blir du av da? 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Mrxx har helt rett, jeg kommer :-) Men jeg fant deg først på meldinger, før jeg så deg her. Hvor blir du av da? Er tilbake nå. Vært hos kiropraktor og legen etterpå. Helt utslitt etter all denne flygingen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Er tilbake nå. Vært hos kiropraktor og legen etterpå. Helt utslitt etter all denne flygingen Hm, høres slitsomt ut. Men det er best vi fortsetter på meldinger, så slipper vi kritikk for å skravle her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.