Gjest finner ikke i ordboken Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Greier ikke å finne dette ordet i noen ordbok jeg. Kan noen hjelpe? Jeg skal oversette følgende til engelsk: Sveising/Maskinering av slitespor. Ordet slitespor/slitasjespor er problemet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Aner ikke hva slitespor er for noe, men i følge teknisk ordbok er det "rut" på engelsk. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 "Wear groove" tror jeg kan brukes, i hvert fall for slitasje på verktøys egger og anslagspunkter. Men da er det tversgående slitasjespor som nevnes. I et slepespor for et buet fjærben er også wear groove nevnt ved utbedring av slitasje, selv om sporet er frest ut på forhånd for å brukes som spyre/slepespor. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Aner ikke hva slitespor er for noe, men i følge teknisk ordbok er det "rut" på engelsk. Råte? Materialtretthet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Råte? Materialtretthet? Ikke vet jeg, jeg bare slo opp i WordFinder teknisk ordbok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.