Gå til innhold

Spm til dere som er med i Vektklubb.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat meldt meg inn i vektklubb.no, men sliter med å finne informasjon om et par ting vedr. det jeg skal/kan spise. Kan noen derfor svare på dette for meg:

- Kan jeg fortsette å drikke kaffe og te, og hvis ja; hvor mye?

- Kan jeg spise frukt og grønnsaker mellom måltidene??

Er det annet som jeg bør kjenne til?

Gjest vektklubber
Skrevet

Ja, du kan drikke te/kaffe.

Du registrerer dette likt som det andre du spiser/drikker.

Du kan også spise frukt/grønnsaker imellom måltidene. Du registrer bare dette under mellommåltider.

Du kan selvsagt ikke spise ubegrenset, men ved hjelp av registreringen ser du selv hva som inneholder mye kalorier, og som du bør begrense.

Jeg har selv vært med i vektklubb og gikk ned 10 kg.

Veldig fornøyd med resultatet og har nå holdt stabil vekt i over 1 år.

Lykke til !!

Skrevet

Ja, du kan drikke te/kaffe.

Du registrerer dette likt som det andre du spiser/drikker.

Du kan også spise frukt/grønnsaker imellom måltidene. Du registrer bare dette under mellommåltider.

Du kan selvsagt ikke spise ubegrenset, men ved hjelp av registreringen ser du selv hva som inneholder mye kalorier, og som du bør begrense.

Jeg har selv vært med i vektklubb og gikk ned 10 kg.

Veldig fornøyd med resultatet og har nå holdt stabil vekt i over 1 år.

Lykke til !!

Supert! Nå skjønte jeg det! ;o) Kanskje du også kan hjelpe meg med dette: I min lunsjmeny imorgen står det at jeg skal bruke "1 ss italiensk salat" på brødskiven. Men, jeg aner ikke hva den italienske salaten er..??

Gratulerer med gode resultater!

Skrevet

Supert! Nå skjønte jeg det! ;o) Kanskje du også kan hjelpe meg med dette: I min lunsjmeny imorgen står det at jeg skal bruke "1 ss italiensk salat" på brødskiven. Men, jeg aner ikke hva den italienske salaten er..??

Italiensk salat er sånn majonessalat i en boks. Med kål,gulrøtter osv.

Skrevet

http://www.denja.no/p_trad.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...