Gå til innhold

Hvor oppmerksom er våre menn :-))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ingen nick i dag!!

Hei..

Samboeren min er ganske flink til slike hverdagsting, han gir mæ kyss, sier han er glad i meg, å av å til har han kjøpt en ting, som gledet meg.

Han skriver av å til lapper til meg om hva han synes om meg. Det er det mest koselige han gjør synes æ. De små tingene blir ganske store for meg.

Tappe i badekaret for meg når æ e sliten, eller massasje.

Men når det kommer til bursdag er han ikkje like flink,men har fått han til å lagre den på tlf sin nu, så da får æ se om han huske den.. =)=)

ja æ synes nu æ e ganske heldig som har en herlig mann, "lykkelig"

=)=)

Samboeren min er flink på det området. Mye flinkere enn meg. Han kan godt komme hjem med en fin ting til meg om jeg er syk, har hatt/gjort det bra på eksamen, har vært lenge borte osv.

Dessuten husker han (selvsagt) bursdagen min og gir meg fine julegaver. Men så er han jo verdens beste også da. ;-)

Hverdagsoverraskelsene kom nok oftere før, ja! Absolutt forbedringspotensiale der.

Men julegaver, fødselsdagsgaver, blomster på bryllupsdagen og daglig kyss og klem får jeg jo, så kan ikke klage :-).

Hei...

da er du jo heldig....de små tingene betyr så uendelig mye.

Min mann er heldigvis av den kjærlige typen, kos og oppmerksomhet er ikke mangelvare fra han. Blomster hver fredag og små overaskelser er veldig godt da. Sms som sier at han elsker deg ;-) bare herlig.

Har begynt å forstå at det går an være gift hele livet...

Gjest tullehøna

Min kjære gir meg aldri blomster. Men forleden fikk jeg en mp3-spiller som han visste jeg ønska meg, og jeg får masse oppmerksomhet i form av kyss og klem og kos. Og han er verdens tålmodigste til å klø meg åpå ryggen! Verdsetter det og ham høyt!!

Annonse

Jeg er utrolig fornøyd med den oppmerksomheten mannen min gir meg. Han kommer med blomster når jeg minst venter det. For ikke lenge siden sendte han blomstene med bud mens han var på arbeid.

Han ringer ofte fra jobben og spør om vi har det bra hvis han vet noen ikke er helt i slaget. Jeg vil si han er veldig omtenksom.

Jeg er ikke så begeistret for masse smykker og ringer, det vet han, så han kjøper heller annet til meg om han vil overraske meg med noe. Han kan finne på å komme med klær til meg også.

Når jeg har bursdag lager han kake til meg, en skikkelig god sjokoladekake. Pakker fra han og ungene får jeg også. Så er han veldig god på massasje.

Han spør ofte om jeg vil ha litt kaffe eller annet. Jeg har lært mye av han om det å få andre til å føle seg vel. Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å gi tilbake igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...