Gå til innhold

Nettkjøp, hudpleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt ansiktsprodukter på nettet? Tenker på Dermalogica , skal vel være et bra merke. Vet noen om det er mye å spare på å bestille via nettet?

Noen som kan anbefale en god dag/nattkrem i Dermalogica til voksen hud?

På forhånd takk for svar.

Gjest du burde prøve den først
Skrevet

Sorry.

Kjøpte Dermalogica i en hudpleiesalong engang, absolutt ingen krem for min hud.

PS.

Håper du vet at det er mange tester som sier at dyre kremer kjøpt i hupleiesalonger o.l. IKKE er bedre enn de du kjøper ellers i daglivarebutikker o.l.

Skrevet

Sorry.

Kjøpte Dermalogica i en hudpleiesalong engang, absolutt ingen krem for min hud.

PS.

Håper du vet at det er mange tester som sier at dyre kremer kjøpt i hupleiesalonger o.l. IKKE er bedre enn de du kjøper ellers i daglivarebutikker o.l.

Takk for svar, jo jeg har prøvd mange forskjellige kremer i årenes løp, men siden jeg har hørt så mye bra om Dermalogica kan jeg tenke meg å prøve.

Har prøvd bl.a Biotherm som jeg er veldig godt fornøyd med, også prøvd billigere varianter som Loreal og Nieveatypene, samt Miranda som er helt rene produkter uten parafinolje som det er i mange merker og som ikke skal være så bra.

Skrevet

Takk for svar, jo jeg har prøvd mange forskjellige kremer i årenes løp, men siden jeg har hørt så mye bra om Dermalogica kan jeg tenke meg å prøve.

Har prøvd bl.a Biotherm som jeg er veldig godt fornøyd med, også prøvd billigere varianter som Loreal og Nieveatypene, samt Miranda som er helt rene produkter uten parafinolje som det er i mange merker og som ikke skal være så bra.

www.strawberrynet.com har endel artikler fra kjente merker. Skal visstnok gå å bestille for ove 200 og slippe å betale toll. Har selv bestilt derfra før (for under 200 kr) og fått varen i løpet av kort tid.

Skrevet

www.strawberrynet.com har endel artikler fra kjente merker. Skal visstnok gå å bestille for ove 200 og slippe å betale toll. Har selv bestilt derfra før (for under 200 kr) og fått varen i løpet av kort tid.

Men, er det så billig som under 200kr. for de kjente og bra merkene?

Skrevet

Men, er det så billig som under 200kr. for de kjente og bra merkene?

du får vel noen ting til under 200 kr. Hvis du går på tilbudssiden kan de ha endel til uder 200,- har fått tak i endel kjente merker til hundrelappen for gode kremer.

men, er du på søk etter en spesiell serie så spørs det om du finner den til under tohundre.

Ja til økt tollgrense! Tenk for en gave til menneskeheten det ville vært *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...