Gå til innhold

Hva pleier du å servere til kjøttkaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du er best?

Poteter, gulrøtter og brokkoli syns jeg er godt.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• tuss&troll

3

• morsan

2

• ylvali1365381015

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomkålet
Skrevet

mmm, nå fikk jeg lyst på ekte norsk "husmannskost". Kan vel også ha erter og/eller surkål til.

Skrevet

Jeg synes hjemmelgaet ertestuing passer veldig godt sammen med kjøttkaker. Gjerne gulrøtter og blomkål også :-)

Skrevet

Poteter,brun saus og ertestuing. Kanskje litt tyttebærsyltetøy.

Skrevet

Kålstuing er jo kjempegodt

Ellers div. kokte grønnsaker som gulrot, erter, blomkål, brokkoli.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Poteter,brun saus og ertestuing. Kanskje litt tyttebærsyltetøy.

Samme her!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Stekt løk, makaronistuing og tyttebær :)

Det der er pølsetilbehør her i heimen. :-)

Skrevet

Når jeg gjør skikkelig stas - så er det også kålstuing til, det er kjempegodt. Og erter - enten ertestuing eller frosne grønne erter. Poteter og babygulrøtter. Og en liten dært med tyttebærsylte eller rørte tyttebær.

Gjest noen ting
Skrevet

Jeg har aldri hatt brokkoli til, men det er godt med gulerøtter, poteter, brun saus, rødbeter, tyttebærsyltetøy eller rødkål.

Skrevet

Samboeren min er den som spiser kjøttkaker her hjemme, han bruker surret løk og ertestuing til (og poteter, da).

Jeg bare spiser dem som de er - dvs. snapper en kjøttkake fra stekepanna og gnafser den i meg ;) - eller på brødskive med agurkmiks over. Er ikke noe potetmiddagmenneske.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stekt løk, makaronistuing og tyttebær :)

Hvordan lager du makaronistuing? Det hørtes godt ut.

Skrevet

Jeg har aldri hatt brokkoli til, men det er godt med gulerøtter, poteter, brun saus, rødbeter, tyttebærsyltetøy eller rødkål.

Åh rødbeter ja, det pleide jeg å ha til da jeg var liten, kjempegodt :-)

Gjest blomkålet
Skrevet

kjøttkaker som er delt opp, stekt i pannen og deretter lagt på lomper med smør og sennep er også godt. Lettvint, raskt og godt.

Skrevet

Samme som de andre, men villa ha bytta ut erterstuingen med kålstuing... :)mmmm

Gjest Humlepungen
Skrevet

Tyttebærsyltetøy. Og i blant kålstuing eller makaronistuing alt etter hvem jeg serverer til.

Ikke ertestuing, urk!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvordan lager du makaronistuing? Det hørtes godt ut.

Det enkleste er å koke en pose hvit saus og ha makaronien oppi sammen med litt ost og pepper.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det enkleste er å koke en pose hvit saus og ha makaronien oppi sammen med litt ost og pepper.

Ah, så enkelt ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...