Gå til innhold

For en deilig dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159195704' post='3308579]

Jeg har hatt en fantastisk helg :D

Ja, fin dag med barnebarnet.

Kaffe i hagen etter middag i nydelig "sommervær" og kalenderen viser 25. september.

Skrevet

Ja, fin dag med barnebarnet.

Kaffe i hagen etter middag i nydelig "sommervær" og kalenderen viser 25. september.

Det er helt herlig det været som er nå! Gjør livet lettere =)

Skrevet

Stille og rolig helg :), skikkelig kosehelg.

En helt grei dag på jobb, en kaffekopp og røyk på verandaen etter middag, i "sommertemperatur"

OG i morgen har jeg BURSDAG :)

Skrevet

Stille og rolig helg :), skikkelig kosehelg.

En helt grei dag på jobb, en kaffekopp og røyk på verandaen etter middag, i "sommertemperatur"

OG i morgen har jeg BURSDAG :)

Gratulerer med morgendagen! :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159200898' post='3308709]

Gratulerer med morgendagen! :D

Tusen takk :)

Skal snart inn på detsoteliv.no å finne meg en kake jeg kan bake til imorgen, kommer nok noen kakemonser utpå ettermiddagen her :)

Skrevet

Tusen takk :)

Skal snart inn på detsoteliv.no å finne meg en kake jeg kan bake til imorgen, kommer nok noen kakemonser utpå ettermiddagen her :)

:D

Hvis du lager sjokoladekake vil jeg gjerne smake ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159200604' post='3308696]

Det er helt herlig det været som er nå! Gjør livet lettere =)

Det er sikkert og visst, mange år siden formen er så bra som nå synes jeg og vi har også litt å gå på i år når vinteren kommer etter en så fantastisk sommer og høst (hittil).

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159201043' post='3308717]

:D

Hvis du lager sjokoladekake vil jeg gjerne smake ;)

Liker du bare sjokoladekake ?

Jeg er ikke så veldig glad i det jeg da, men pytt pytt slenger gjerne sammen en hvis du kommer ;)

Skrevet

Liker du bare sjokoladekake ?

Jeg er ikke så veldig glad i det jeg da, men pytt pytt slenger gjerne sammen en hvis du kommer ;)

Ja ;)

Skal ta med gave, jeg. Noe spes. du ønsker deg? :)

Skrevet

Det er sikkert og visst, mange år siden formen er så bra som nå synes jeg og vi har også litt å gå på i år når vinteren kommer etter en så fantastisk sommer og høst (hittil).

Ja. :)

Har funnet ut at jeg er veldig værsjuk. Været påvirker sånn humøret mitt. Det har sine fordeler og bakdeler :)

Skrevet

Har hatt en fin helg.

Men grudd meg mye til intervjuet jeg skulle ha i dag.

Nå som jeg har hatt intervjuet, har jeg ikke engang lyst å få jobben.

Men, men - fin helg ja :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159201864' post='3308744]

Ja ;)

Skal ta med gave, jeg. Noe spes. du ønsker deg? :)

Eeeeeeh jeg ønsker meg Tivoli radio, diamant ring, støveletter, den nye Bergans jakka (se på 71* Nord ikveld, den svarte med turkis mønster) ...... tja det var vel det meste tror jeg ;)

Jeg baker imorgen jeg, så er kaka så fersk som mulig :), kom i fem tiden da !

Gleder meg til å treffe deg ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159201919' post='3308746]

Ja. :)

Har funnet ut at jeg er veldig værsjuk. Været påvirker sånn humøret mitt. Det har sine fordeler og bakdeler :)

Samme her, men også fysisk. Når man har muskelplager så er man veldig væravhengig synes jeg. Er et annet menneske om sommeren enn om vinteren på en måte jeg. Vi får nyte de dagene som er fine nå for plutselig snur det og lenge til neste sommer...! Hver årstid har sin sjarm heter det jo, greit nok det, men vinteren er jammen lang nok.

Skrevet

Eeeeeeh jeg ønsker meg Tivoli radio, diamant ring, støveletter, den nye Bergans jakka (se på 71* Nord ikveld, den svarte med turkis mønster) ...... tja det var vel det meste tror jeg ;)

Jeg baker imorgen jeg, så er kaka så fersk som mulig :), kom i fem tiden da !

Gleder meg til å treffe deg ;)

Oh.. Kanskje jeg bare skal kjøpe alt sånn at jeg vet du blir fornøyd ;)

Fem-tiden passer perfekt! Gleder meg :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159211846' post='3309036]

Oh.. Kanskje jeg bare skal kjøpe alt sånn at jeg vet du blir fornøyd ;)

Fem-tiden passer perfekt! Gleder meg :D

Uauuuu ;) Gjett om jeg gleder meg til du kommer.

Trallalalalalaaaaaaa, skal jammen bruke natten til å feie over huset jeg, her må det stråle imorgen, la la la la la la la la. Iaaaahhhhhh

Skrevet

Jeg er sliten og glad for at helgen er over. Har jobbet mye, men samtidig prøvd å få tid til å være sosial med venner jeg ikke har sett på lenge, uten å lykkes så veldig godt med det.. Men akkurat nå sitter jeg i sofaen med et glass vin og har det veldig godt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...