Gå til innhold

Naboen sladret om dette

Gjest tusen tanker og følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter seks års samliv gjorde samboeren min det slutt med et smell. På dagen. Har skrevet inn om det her tidligere. Har følt meg som dritt selv om jeg er lettet over at jeg har kommet meg videre. Trenger å få mer bein i nesa.

MEN det som skjedde i går var følgende.

Jeg har kontakt med et par naboer som bor på rekka som jeg og han eier leilighet sammen i. Har presisert til dem at jeg ikke vil ha noe info om min tidligere samboer.

Men i går sa hun ene at "ja han samboeren din er litt av en type. Jeg skal være ærlig å forteller at bare noen dager etter du flytta ut hadde han dame på overnatting". Et såkallt one night stand sikkert.

Selv om jeg ikke vil ha han tilbake følte jeg dette som et SLAG i mellomgulvet. Syns at han er en dritt som drasser med seg en av byens løse fugler rett etter han brøt med meg på en særs smertefull måte.

Hva syns dere jenter og gutter om dette?

Trenger nok refleksjoner. Har grått over dette i dag selv om det er tre måneder siden det ble slutt. Er ferdig med han,,, men dog. Det gjør vondt.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk MÅ drive å plapre om slike ting.

En uting!

Skrevet

Latterlige naboer. De burde forstått at en slik opplysning ville såre deg og derfor holdt kjeft.

Hva eksen din angår vet jeg fint lite om bruddet, og har derfor vanskelig for å dømme ham for et ONS etter at det var slutt med deg.

Han gjorde det i hvert fall slutt (vil jeg tro) før han hadde sex med andre.

Skrevet

Jeg syns det er verre med sånne kråker som bare MÅ fortelle sånt som ikke er noe godt å få høre,

jeg misliker sterkt folk som bare - "MÅ fortelle deg hva han kollegaen din EGENTLIG mener om deg " etc.

Kan de ikke spare slarva til de har noe hyggelig å fortelle? GRRRR

Gjest blomkålet
Skrevet

Jeg syns det er verre med sånne kråker som bare MÅ fortelle sånt som ikke er noe godt å få høre,

jeg misliker sterkt folk som bare - "MÅ fortelle deg hva han kollegaen din EGENTLIG mener om deg " etc.

æsj, tror mange av dem liker å lage bråk mellom andre (mens de selv kan stå på sidelinjen). Synd ikke slike mennesker blir "avslørt". Hvem kan finne tillitt hos slike personer.

Skrevet

Da vet du hvem du ikke skal betro deg til. Å røpe sånt tjener ingen hensikt annet enn å ville ramme deg og han.

Skrevet

Hun naboen det var snakk om sa at hun hadde tenkt lenge lenge på dette om hun skulle si det til meg. Hun fant ut at ved å si dette til meg kunne jeg lettere slå en strek over fortiden.

Mulig at det stemmer på lengre sikt. Men fy søren så trist det er å føle på dette.

Skulle virkelig ønske jeg ikke hadde fått vite denne detaljen.

Skrevet

Latterlige naboer. De burde forstått at en slik opplysning ville såre deg og derfor holdt kjeft.

Hva eksen din angår vet jeg fint lite om bruddet, og har derfor vanskelig for å dømme ham for et ONS etter at det var slutt med deg.

Han gjorde det i hvert fall slutt (vil jeg tro) før han hadde sex med andre.

Hun naboen som sa dette mente at jeg ved å få en slik informasjon ville lettere komme meg over han. Men jeg har jo kommet meg bra over han! Men dette rev skikkelig i mageregionen altså.

Hun naboen fortalte til og med detaljer. Sa at dette var en dame som var eldre enn meg og hørtes ut som en litt sliten party dame. Kort blondt hår og litt rusten stemme. De hadde visst sittet ute på terassen og snakket før hun dro om morgenen.

Er så forbanna på den drit mannen! Kan tenke meg at det var bare sex og ikke betydde en dritt for han, men unsett syns jeg det er respektløst.

takk for svar forresten. Det er godt å få tilbakemeldinger

Skrevet

Hun naboen som sa dette mente at jeg ved å få en slik informasjon ville lettere komme meg over han. Men jeg har jo kommet meg bra over han! Men dette rev skikkelig i mageregionen altså.

Hun naboen fortalte til og med detaljer. Sa at dette var en dame som var eldre enn meg og hørtes ut som en litt sliten party dame. Kort blondt hår og litt rusten stemme. De hadde visst sittet ute på terassen og snakket før hun dro om morgenen.

Er så forbanna på den drit mannen! Kan tenke meg at det var bare sex og ikke betydde en dritt for han, men unsett syns jeg det er respektløst.

Oj oj oj, for en sladrekjerring hun eksnaboen din må være!

Hun må ha fulgt med med argusøyne for å kunne komme med flest mulige detaljer. Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt henne som nabo!

Skrevet

Hun må ha fulgt med med argusøyne for å kunne komme med flest mulige detaljer. Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt henne som nabo!

Denne naboen er en eldre damer som jeg har støttet en del i vanskelige tider(hun har vært en del deppa).

Tror faktisk at hun mente det godt. Liksom at jeg skulle få opp øynene for hvem han virkelig var.

Men om tanken var god så var ikke utfallet bra. Jeg fikk bare mye mer vondt av det. Som jeg skrev til ei inne på samliv forumet : Håper han får en kjønnsykdom som gjør at snabben får blemmer og faller av.

Skrevet

Naboen høres ut som en bitch av dimensjoner. Og ikke i ville helvete om et voksent menneske er så lite verdensvant at hun ikke forstår hvordan en slik opplysning vil treffe.

Jeg antar at du har kuttet alle bånd til din eks. Hvis ikke: Gjør det. Kom deg ut. Vær med venner. Spis noe god mat. Se på livet. Smil og flørt med gutter på byen. Få bekreftet at du er attraktiv og har draget.

Og før eller siden møter du en ny.

Ja: Denne sladrekjerringa av en nabo ville jeg heller ikke hatt noe mer med å gjøre.

Gjest josefine 1
Skrevet

Jeg ville ikke dømt damen som sa det til deg .... kan hende at hun mente det godt .... at hun føler at dere har et godt "forhold", dette hadde du sikkert fått greie på allikevel, og at det da var bedre at du hørte det fra henne ..... jeg vet ikke, men sånn tenkte jeg da jeg leste tråden din ....

Hun ville deg sikkert ikke vondt.

Skrevet

Jeg ville ikke dømt damen som sa det til deg .... kan hende at hun mente det godt .... at hun føler at dere har et godt "forhold", dette hadde du sikkert fått greie på allikevel, og at det da var bedre at du hørte det fra henne ..... jeg vet ikke, men sånn tenkte jeg da jeg leste tråden din ....

Hun ville deg sikkert ikke vondt.

Man mener ikke godt om noe sånt - hva godt kan komme ut av det?

Skrevet

Denne naboen er en eldre damer som jeg har støttet en del i vanskelige tider(hun har vært en del deppa).

Tror faktisk at hun mente det godt. Liksom at jeg skulle få opp øynene for hvem han virkelig var.

Men om tanken var god så var ikke utfallet bra. Jeg fikk bare mye mer vondt av det. Som jeg skrev til ei inne på samliv forumet : Håper han får en kjønnsykdom som gjør at snabben får blemmer og faller av.

hoho

Skrevet

Du har i alle fall ikke kommet deg videre. Du har fortsatt følelser for han og er ekstremt bitter. Hvem han drar med seg hjem etter at det ble slutt mellom dere er hans sak. Å håpe at han skal få en kjønnssykdom++ sier en del om deg.

Selv om jeg skal være enig i at det er noe spesielt å ha en ONS like etter at et 6 års samliv er over.

Når det gjelder din nabo prøvde hun nok bare å være snill. Hun har kanskje merket at du ikke har kommet over han ennå og ville fortelle at han var, i hennes øyne, en drittsekk. Dermed kunne du kanskje lettere komme over han.

Skrevet

Du har i alle fall ikke kommet deg videre. Du har fortsatt følelser for han og er ekstremt bitter. Hvem han drar med seg hjem etter at det ble slutt mellom dere er hans sak. Å håpe at han skal få en kjønnssykdom++ sier en del om deg.

Selv om jeg skal være enig i at det er noe spesielt å ha en ONS like etter at et 6 års samliv er over.

Når det gjelder din nabo prøvde hun nok bare å være snill. Hun har kanskje merket at du ikke har kommet over han ennå og ville fortelle at han var, i hennes øyne, en drittsekk. Dermed kunne du kanskje lettere komme over han.

Forfor i HELSIKA skal innlegget mitt "si" så mye om meg? Blir forbanna av forhåndsdømming for du vet ingenting om meg.

Dette har vært et forhold der alkohol har vært viktig for han. Kompisers meninger har stått høyt selv om han er en godt voksen mann. SÅ KLART bærer jeg bitre følelser og savn etter de ting som var godt.

La meg få si sklie og løse fugler og avreagere litt. La meg få si at han skal miste snabben om jeg vil det. Det er jeg som har hatt det værst av meg og han.

For eksempel. Han har hele tiden sagt han vil ha barn og vil gifte seg. Helt frem til det ble slutt. Jeg har vært en skikkelig dørmatte og det skal jeg aldri være igjen. Har lært av dette.

Men ja, jeg blir forbanna om noen sier.. bla bla det sier mye om deg som person. Fordi jeg LIDER over dette og er sint. Så la meg få skrive dritt om en som faktisk har behandlet meg som dritt. Hadde du kjent hele historien hadde u forstått meg

Skrevet

korreksjon : savner de få tingene som var gode

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Ikke rart det gjør vondt!

Og det virker jo en smule merkelig av din x-samboer å trekke inn one-nights rett etter bruddet. Enten ville han forsøke å presse deg ut av hodet - eller også hadde han arbeidet seg gjennom hele bruddet før det kom og bare kunne hive seg over neste...

Skrevet

Det er jeg helt enig i!

Jeg har ei sånn nabokjerring jeg også. I sommer hadde jeg en elektriker hos meg en tidlig morra for å få fiksa på noe. Han er en barndomskompis av meg på samme alder. (kjent han siden vi var 3-4 år) Han var ferdig med jobben ganske fort, og etterpå satt vi på terrassen, tok en kaffekopp og slarva og fniste om "gamle dager".

Den berømte nabokjerringa kom ut på terrassen sin for å ta en røyk, og så storøyd bort på verandaen min, der vi satt. Så røyka hun sikkert 5 sigaretter den påfølgende halvtimen, og stod og skulte bort på oss hele tida. Det bare lyste nysgjerrighet av henne! "Ser man det, der har mariaflyfly besøk av en MANN kl 9 om morran!" ;)

At folk gidder, sier jeg bare! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...