Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det er jeg helt enig i! Jeg har ei sånn nabokjerring jeg også. I sommer hadde jeg en elektriker hos meg en tidlig morra for å få fiksa på noe. Han er en barndomskompis av meg på samme alder. (kjent han siden vi var 3-4 år) Han var ferdig med jobben ganske fort, og etterpå satt vi på terrassen, tok en kaffekopp og slarva og fniste om "gamle dager". Den berømte nabokjerringa kom ut på terrassen sin for å ta en røyk, og så storøyd bort på verandaen min, der vi satt. Så røyka hun sikkert 5 sigaretter den påfølgende halvtimen, og stod og skulte bort på oss hele tida. Det bare lyste nysgjerrighet av henne! "Ser man det, der har mariaflyfly besøk av en MANN kl 9 om morran!" At folk gidder, sier jeg bare! He he, jeg regner med at hele nabolaget ditt nå er informert om at du hadde fremmed overnattingsbesøk. Så nysgjerrige mennesker legger nok på det de vil! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 He he, jeg regner med at hele nabolaget ditt nå er informert om at du hadde fremmed overnattingsbesøk. Så nysgjerrige mennesker legger nok på det de vil! Selvfølgelig. Men, det er litt sånn "se, jeg bryr meg!" Man kan ikke gå rundt og bli paranoid fordi folk er nysgjerrige. Selv om det nesten er fristende. Enkelte mennesker veit mer om deg enn du gjør sjøl. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Selvfølgelig. Men, det er litt sånn "se, jeg bryr meg!" Man kan ikke gå rundt og bli paranoid fordi folk er nysgjerrige. Selv om det nesten er fristende. Enkelte mennesker veit mer om deg enn du gjør sjøl. Hadde du tatt med deg besøket inn igjen fra terassen, så hadde hun vunnet. Du må bare fortsette å opptre som om hun var var luft. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hadde du tatt med deg besøket inn igjen fra terassen, så hadde hun vunnet. Du må bare fortsette å opptre som om hun var var luft. Og i morra kommer en snekker for å ordne kjelleren min, så jeg tror jeg skal sørge for å lage litt høylytt fnising fra verandaen et par ganger i løpet av kvelden. Så får hun litt å snakke om igjen, mener jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Og i morra kommer en snekker for å ordne kjelleren min, så jeg tror jeg skal sørge for å lage litt høylytt fnising fra verandaen et par ganger i løpet av kvelden. Så får hun litt å snakke om igjen, mener jeg Stilig! Før du er ferdig med oppussingen, så er du områdets "maneater". Håper de er kjekke, så du får noe pent å se på mens de arbeider. 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Man mener ikke godt om noe sånt - hva godt kan komme ut av det? Det er vel ettersom en ser det .... vi i venninnegjengen har en avtale, hører vi rykter om at våre respektive "gjør noe galt", så skal vi si ifra. Det trenger ikke engang være bevist. Finnes jo ikke noe verre enn å gå rundt å være den "eneste" som "ikke vet noe". 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt både mannen og naboen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Du må ikke tenke slik. Det hadde sikkert ikke overhode noe med deg å gjøre. 0 Siter
flisa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det er vel ettersom en ser det .... vi i venninnegjengen har en avtale, hører vi rykter om at våre respektive "gjør noe galt", så skal vi si ifra. Det trenger ikke engang være bevist. Finnes jo ikke noe verre enn å gå rundt å være den "eneste" som "ikke vet noe". Det hadde vært anderledes å høre det fra en nær venninne enn fra en nabo som bare vil gni det inn.... 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det hadde vært anderledes å høre det fra en nær venninne enn fra en nabo som bare vil gni det inn.... Joda, men nabodama føler seg kanskje som en venninne .... siden "tusen tanker og følelser" har stilt endel opp for henne når hun har vært "nede i kjelleren" .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.