Gå til innhold

Naboen sladret om dette

Gjest tusen tanker og følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg helt enig i!

Jeg har ei sånn nabokjerring jeg også. I sommer hadde jeg en elektriker hos meg en tidlig morra for å få fiksa på noe. Han er en barndomskompis av meg på samme alder. (kjent han siden vi var 3-4 år) Han var ferdig med jobben ganske fort, og etterpå satt vi på terrassen, tok en kaffekopp og slarva og fniste om "gamle dager".

Den berømte nabokjerringa kom ut på terrassen sin for å ta en røyk, og så storøyd bort på verandaen min, der vi satt. Så røyka hun sikkert 5 sigaretter den påfølgende halvtimen, og stod og skulte bort på oss hele tida. Det bare lyste nysgjerrighet av henne! "Ser man det, der har mariaflyfly besøk av en MANN kl 9 om morran!" ;)

At folk gidder, sier jeg bare! ;)

He he, jeg regner med at hele nabolaget ditt nå er informert om at du hadde fremmed overnattingsbesøk.

Så nysgjerrige mennesker legger nok på det de vil!

Skrevet

He he, jeg regner med at hele nabolaget ditt nå er informert om at du hadde fremmed overnattingsbesøk.

Så nysgjerrige mennesker legger nok på det de vil!

Selvfølgelig. ;)

Men, det er litt sånn "se, jeg bryr meg!" Man kan ikke gå rundt og bli paranoid fordi folk er nysgjerrige. Selv om det nesten er fristende. Enkelte mennesker veit mer om deg enn du gjør sjøl. ;)

Skrevet

Selvfølgelig. ;)

Men, det er litt sånn "se, jeg bryr meg!" Man kan ikke gå rundt og bli paranoid fordi folk er nysgjerrige. Selv om det nesten er fristende. Enkelte mennesker veit mer om deg enn du gjør sjøl. ;)

Hadde du tatt med deg besøket inn igjen fra terassen, så hadde hun vunnet.

Du må bare fortsette å opptre som om hun var var luft.

Skrevet

Hadde du tatt med deg besøket inn igjen fra terassen, så hadde hun vunnet.

Du må bare fortsette å opptre som om hun var var luft.

Og i morra kommer en snekker for å ordne kjelleren min, så jeg tror jeg skal sørge for å lage litt høylytt fnising fra verandaen et par ganger i løpet av kvelden. Så får hun litt å snakke om igjen, mener jeg ;)

Skrevet

Og i morra kommer en snekker for å ordne kjelleren min, så jeg tror jeg skal sørge for å lage litt høylytt fnising fra verandaen et par ganger i løpet av kvelden. Så får hun litt å snakke om igjen, mener jeg ;)

Stilig!

Før du er ferdig med oppussingen, så er du områdets "maneater". Håper de er kjekke, så du får noe pent å se på mens de arbeider.

Gjest josefine1
Skrevet

Man mener ikke godt om noe sånt - hva godt kan komme ut av det?

Det er vel ettersom en ser det .... vi i venninnegjengen har en avtale, hører vi rykter om at våre respektive "gjør noe galt", så skal vi si ifra.

Det trenger ikke engang være bevist. Finnes jo ikke noe verre enn å gå rundt å være den "eneste" som "ikke vet noe".

Skrevet

Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt både mannen og naboen.

Skrevet

Du må ikke tenke slik. Det hadde sikkert ikke overhode noe med deg å gjøre.

Skrevet

Det er vel ettersom en ser det .... vi i venninnegjengen har en avtale, hører vi rykter om at våre respektive "gjør noe galt", så skal vi si ifra.

Det trenger ikke engang være bevist. Finnes jo ikke noe verre enn å gå rundt å være den "eneste" som "ikke vet noe".

Det hadde vært anderledes å høre det fra en nær venninne enn fra en nabo som bare vil gni det inn....

Gjest josefine1
Skrevet

Det hadde vært anderledes å høre det fra en nær venninne enn fra en nabo som bare vil gni det inn....

Joda, men nabodama føler seg kanskje som en venninne .... siden "tusen tanker og følelser" har stilt endel opp for henne når hun har vært "nede i kjelleren" ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...