Gå til innhold

Kviser, noe som hjelper

Anbefalte innlegg

Gjest klompedompen
Skrevet

Er 20 år og er plaget en del med kviser. Akkurat bruker jeg Seba med mot kviser, men det hjelper ikke. Har dere noe å anbefale?

Skrevet

det eneste som hjalp meg var å begynne på Diane. den fungerer som prevensjon også, så det går jo ikke om du ønsker deg barn nå. jeg hadde masse kviser på ryggen, og det meste er fortsatt borte selv om det er halvannet år siden jeg sluttet på pillene.

Gjest blomkålet
Skrevet

det spørs vel hvorfor kvisene kommer. Kan det være mye sterk mat, søtsaker, feil ansiktsbehandling (vask/krem), røyk osv.

Skal visst hjelpe å drikke masse vann. Og å spise spesielle typer matvarer (uten at jeg vet hvilke).

Spør en hudpleier, han/hun har dette som sitt felt. De kan se hva din hud trenger.

Dersom du er veldig plaget kan du kontakte din fastlege (som evt henviser videre til hudLEGE). Finnes endel midler på resept som skal virke på spesielt rammet hud.

Gjest amparro...
Skrevet

Diane hjelper og MD produktene hjelper. Da blir du garantert fin i huden! MD får du kjøpt hos hudpleier eller på nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...