Gå til innhold

Godteposer til juletrefest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere juletrefest og skal bestille godteposer til barna. Er det noen av dere som vet hvor jeg kan bestille poser som er ok? De jeg bestilte i fjor var dårlige.

Skrevet

Jeg skjønner godt at de i fjor var dårlige dersom du bestilte dem i september. ;)

Skrevet

Jeg skjønner godt at de i fjor var dårlige dersom du bestilte dem i september. ;)

særlig mandarinene altså... *fnis*

Skrevet

Er det ikke bare å putte oppi noe godt og en kakemann og en frukt da?

Går kjapt det, selv om det er mange!

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Gå til den lokale kiosken, plukk en pose med "bra" gotteri, si at du vil ha xx slike poser til, så ordner kiosken dette.

Det har jeg gjort til juletrefester.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor store forjold det er der du bor, men her går det ihvertfall an å velge selv hva som skal være inni. Vi har forresten pakket selv flere ganger.

Skrevet

Snakker du om at selve posene ikke er ok- eller er det innholdet i posen?

Gjest abrahamsen
Skrevet

LOL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...