Gå til innhold

Er du veldig sosial?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg og jeg trives best med å være sammen med andre? Kjeder meg lett og blir litt passiv nå jeg er alene. Blomstrer og sprudler når jeg kan få masse tid med en god nær venn og snakke med. Kan sitte i flere timer å bare snakke...

Jeg er nok ei ekte cafe/snakke dame...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg trives best i mitt eget selskap, eller med flere andre. Hvis det blir bare meg og en person til blir jeg litt utilpass.

Skrevet

Ja, jeg er kjempesosial. Men jeg trives også veldig bra i mitt eget selskap, og blir overhodet ikke rastløs av å sitte aleine hjemme noen kvelder. :)

Gjest elvira 76
Skrevet

jeg vil også si at jeg er et sosial vesen. Mine behandlere vil kanskje ikke mene det samme, pga jeg er så deprimert.Men det er nok depresjonen som gjør at det ikke er så lett å opprettholde kontakt med folk.

Jeg har også en kronisk sykdom som gjør det vanskelig å holde avtale med folk og være sammen med folk i lengre tid.

Men på gode dager er jeg svært glad for å gå på cafe eller dra hjem til venner og bare skravle om vær og vind.

Synes derimot det er vanskelig å prate med studiekamerater som jeg ikke ser utenom skolen å prate om deres private liv. Foretrekker heller diskusjoner hvor jeg ikke må ha en form for forhåndskunnskap for å kunne delta i.

Å snakke om gardiner og vaskemidler synes jeg er gørr kjedelig. Men å snakke om samfunnsmessige ting, eller hvis folk betror meg noe personlig synes jeg det er spennende og interessant å prate med dem.

Skrevet

Alt til sin tid. Jeg trives sammen med andre, men trives også i mitt eget selskap.

Skrevet

Trives med å være sosial. Men jeg trives også alene.

Det siste er noe som har kommet med årene. Tidligere var jeg alltid med på alt, og avhengig av å ha folk rundt meg.

Hvis jeg kjeder meg en lørdag det ikke skjer noe, og jeg har lyst til å gjøre noe, kan jeg i dag fint ta en tur til byen alene, spise noe god mat og sette meg ned på en eller annen pub med noen øl. Det var utenkelig for noen år siden.

De siste par årene har jeg til og med begynt å foretrekke å gjøre enkelte ting alene: Som f.eks. reiser.

Men jeg trives naturligvis veldig godt med noen gode venner på en eller annen pub/cafe/restaurant.

Skrevet

jobb -veldig sosial

privat - asosial

shopping -asosial

kafe, kino, sosial

trening -asosial

Skrevet

Tja. Jeg trives absolutt sammen med folk. Men er helt avhengig av å ha tid alene for meg selv.

Skrevet

Jeg tror jeg er mer sosial enn de fleste. Kan ikke fordra å være alene mer enn noen timer.

Skrevet

Ja, jeg er kjempesosial. Men jeg trives også veldig bra i mitt eget selskap, og blir overhodet ikke rastløs av å sitte aleine hjemme noen kvelder. :)

Mange dager klarer du alene da. Jeg dauer etter tre ;o)

Skrevet

Mange dager klarer du alene da. Jeg dauer etter tre ;o)

Jeg også. Det går ikke!

Skrevet

Trives godt sammen med andre.

Kjempekoselig med verandabesøk og annet besøk.

MEN du verden så godt det er innimellom å være helt aleine i huset sånn for en stund. At mann og barn kanskje tar seg en kinotur, tur i badeland, besøksrunde uten mor osv. koser meg veldig da også jeg :)

Skrevet

Sosial ja.

Men jeg trives ekstremt godt i mitt eget selskap også :)

Skrevet

Jeg også. Det går ikke!

Jeg må greie det men blir litt halvgal ;o)

ylvali1365381015
Skrevet

som meg da! :-D

takk for at det finnes folk-

rare, artige, snille, oppegående og reflekterete folk!

da har jeg det jeg trenger for å være lykkelig! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...