Gå til innhold

Betyr dette det jeg tror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på kurs til helga, og det står: Etter endt kurs skal deltagerene: Ha utprøvd å gjennomføre et enkelt møte.

Betyr det at JEG skal holde ett enkelt møte? Herregud, hvis det gjør det kommer jeg til å skjære av meg strupa sånn at jeg slipper å være med!

Skrevet

????

Hvorfor drar du på kurs hvis du ikke vil lære?

Hvis vitsen er at man skal lære å holde møter, så er det vel fordi man av og til har behov for å holde møter. Da er det bedre å øve seg på kurset, i trygge omgivelser, enn med et ordentlig møte.

Skrevet

????

Hvorfor drar du på kurs hvis du ikke vil lære?

Hvis vitsen er at man skal lære å holde møter, så er det vel fordi man av og til har behov for å holde møter. Da er det bedre å øve seg på kurset, i trygge omgivelser, enn med et ordentlig møte.

Nei, jeg har ikke behov for å lære å holde møter.

Det er selvfølgelig ikke kun det vi skal lære..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...