Excelsion Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Skal på kurs til helga, og det står: Etter endt kurs skal deltagerene: Ha utprøvd å gjennomføre et enkelt møte. Betyr det at JEG skal holde ett enkelt møte? Herregud, hvis det gjør det kommer jeg til å skjære av meg strupa sånn at jeg slipper å være med! 0 Siter
Gjest ninnima Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 ???? Hvorfor drar du på kurs hvis du ikke vil lære? Hvis vitsen er at man skal lære å holde møter, så er det vel fordi man av og til har behov for å holde møter. Da er det bedre å øve seg på kurset, i trygge omgivelser, enn med et ordentlig møte. 0 Siter
Excelsion Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 ???? Hvorfor drar du på kurs hvis du ikke vil lære? Hvis vitsen er at man skal lære å holde møter, så er det vel fordi man av og til har behov for å holde møter. Da er det bedre å øve seg på kurset, i trygge omgivelser, enn med et ordentlig møte. Nei, jeg har ikke behov for å lære å holde møter. Det er selvfølgelig ikke kun det vi skal lære.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Vil tro at det er det det menes ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.