Gå til innhold

Vondt i tann og blakk

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Jeg brakk av en bit av ei hjørnetann og det iser og gjør vondt når jeg spiser.Men jeg er blakk og kommer meg ikke til tannlegen.Finnes det noen tannleger der man man kan få med seg regning hjem å betale når man får lønn eller må man betale der og da?.Det er noen år siden sist jeg var til tannlegen.Hadde nok blitt noen år til vist ikke tanna hadde brekt.Hater tannlegen

Skrevet

Her sør kan man få med regning hjem. Vi "bestiller" liksom ikke tannproblemer når det passer lommeboka, sånn er det bare. Du kan for ordens skyld spørre om det når du ringer tannlegen, for dit må du uansett?

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Her sør kan man få med regning hjem. Vi "bestiller" liksom ikke tannproblemer når det passer lommeboka, sånn er det bare. Du kan for ordens skyld spørre om det når du ringer tannlegen, for dit må du uansett?

Sjekka menge internett sider til tannlegher og der står det betaling: kort,visa eller kontant

Skrevet

Sjekka menge internett sider til tannlegher og der står det betaling: kort,visa eller kontant

Ta en telefon til din tannlege du. Det ordner seg nok!

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Tannlegen vår gir giro hvis man ber om det.

Kan du gi et hint om hvor i Trondheim tannlegen din er?

Skrevet

Kan du gi et hint om hvor i Trondheim tannlegen din er?

Eh, det var ikke i Trondheim. Beklager. Men jeg vil tro de fleste gir giro. Du kan jo spørre når du bestiller time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...