Gjest Bor i Trondheim Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg brakk av en bit av ei hjørnetann og det iser og gjør vondt når jeg spiser.Men jeg er blakk og kommer meg ikke til tannlegen.Finnes det noen tannleger der man man kan få med seg regning hjem å betale når man får lønn eller må man betale der og da?.Det er noen år siden sist jeg var til tannlegen.Hadde nok blitt noen år til vist ikke tanna hadde brekt.Hater tannlegen 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Her sør kan man få med regning hjem. Vi "bestiller" liksom ikke tannproblemer når det passer lommeboka, sånn er det bare. Du kan for ordens skyld spørre om det når du ringer tannlegen, for dit må du uansett? 0 Siter
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Her sør kan man få med regning hjem. Vi "bestiller" liksom ikke tannproblemer når det passer lommeboka, sånn er det bare. Du kan for ordens skyld spørre om det når du ringer tannlegen, for dit må du uansett? Sjekka menge internett sider til tannlegher og der står det betaling: kort,visa eller kontant 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Sjekka menge internett sider til tannlegher og der står det betaling: kort,visa eller kontant Ta en telefon til din tannlege du. Det ordner seg nok! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tannlegen vår gir giro hvis man ber om det. 0 Siter
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tannlegen vår gir giro hvis man ber om det. Kan du gi et hint om hvor i Trondheim tannlegen din er? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Kan du gi et hint om hvor i Trondheim tannlegen din er? Eh, det var ikke i Trondheim. Beklager. Men jeg vil tro de fleste gir giro. Du kan jo spørre når du bestiller time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.