Gå til innhold

Reporteren i TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle diskusjonsfora med respekt for seg selv, har hauger av tråder med spekulasjoner om hvem denne kvinnelige reporteren er. Og alle fora har webmastere/moderatorer som løper beina av seg, og svir fingrene, i arbeidet med å slette innlegg og utestenge brukere.

Det er mulig jeg har oversett noe, men kan ikke se at DOL har hatt tilsvarende dekning. Slik kan vi ikke ha det.

Det har jo gått så langt nå, at det vel er allment kjent hvem hun er, men siden navnet ikke er offisielt i media enda (før i kveld, vil jeg tro), kan vi jo inntil da, se hvem som tør å legge ut navnet her.

...

Litt morsom sak egentlig..journalister nøler jo ikke med å legge ut navn på mistenkte i større saker, og har heller ingen problemer med å drive heksejakt på folk, ja, faktisk med dødsfall som resultat.

Nå er saken annerledes tydeligvis. Makten til cover-operasjon har vi knapt sett i norsk presse noen gang. Det er patetisk.

Det kan være mange grunnen til å holde navnet unna offentligheten, men kanskje bør media overføre noe av denne lærdommen til å gjelde generelt...og ikke bare overfor journalister som er kommet i uheldig lys.

Skrevet

Du har oversett noe.

Det ble både lagt ut navn og slettet her i helgen.

Skrevet

Du har oversett noe.

Jaja, det var jo synd..men,men, man kan jo diskutere sakens prinsipielle sider.

Skrevet

Hvem er det?

Det er vel snart de fleste som vet det nå, men det er foreløpig ikke tillatt å legge det ut. Jeg vet ikke hva journalistene tenker og om de tror det er mulig å sitte på lokket i all evighet, men saken sprekker jo før eller siden uansett...trolig allerede i kveld.

Skrevet

Du har oversett noe.

Det var såvidt jeg husker feil navn.

Skrevet

Denne katt og mus-leke moderatorer rundt omkring bedriver i disse dager er det latterligst jeg har sett på svært lenge.

Selvsagt er det fordi det er en journalist det dreier seg om, samtidig er det jo helt absurd å tro anet enn at det vil bli mange spekulasjoner, og dermed endel feilaktig uthengte når man sier A og ikke B.

Skrevet

Det er vel snart de fleste som vet det nå, men det er foreløpig ikke tillatt å legge det ut. Jeg vet ikke hva journalistene tenker og om de tror det er mulig å sitte på lokket i all evighet, men saken sprekker jo før eller siden uansett...trolig allerede i kveld.

Hæh, ikke tillatt, says who??

Skrevet

Det var såvidt jeg husker feil navn.

Jo, men typen diskusjon har ihvertfall foregått her også.

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, det irriterer meg også grenseløst! Hadde dette dreid seg om en "vanlig dødelig" hadde navnet ligget ute hos TV2 og alle andre for lengst - SPESIELT hos TV2!

Og det irriterer meg også at nett-spekulasjoner sensureres. Til og med her på DOL?

Snakk om å beskytte seg sjøl!

Skrevet

Ja, det irriterer meg også grenseløst! Hadde dette dreid seg om en "vanlig dødelig" hadde navnet ligget ute hos TV2 og alle andre for lengst - SPESIELT hos TV2!

Og det irriterer meg også at nett-spekulasjoner sensureres. Til og med her på DOL?

Snakk om å beskytte seg sjøl!

Aftenposten Debatt er et greit forum. Spesielt Norge Generelt. Men vær rask.

Nå har jeg vel ikke outet noen. Kun anbefalt et annet diskusjonsforum. Det må være lov. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Nå har jeg vel ikke outet noen. Kun anbefalt et annet diskusjonsforum. Det må være lov. :)

Du lever farlig..... :)

Takk, nå har jeg fått stillet nysgjerrigheten.

Ikke at det er så viktig, men beskyttelse av sine egne mens alle andre "outes" så snart TV2 og andre medier får en sjans, har jeg lite sans for!

Skrevet

Jøss, det var nesten den eneste jeg visste hvem var. Hun kunne da fått seg bedre enn en terrormistenkt norskpakistaner?

Skrevet

Du lever farlig..... :)

Takk, nå har jeg fått stillet nysgjerrigheten.

Ikke at det er så viktig, men beskyttelse av sine egne mens alle andre "outes" så snart TV2 og andre medier får en sjans, har jeg lite sans for!

I denne settingen har jeg veldig lite sansen for det jeg også. Jeg ville aldri lagt ut en link hvis det var en eller annen kjendis som hadde gjort noe pinlig.

Men denne dama har ofte vært den første til å påpeke at vi ikke skal sensurere kriminelle, og har selv gått i bresjen for å legge ut bilder av navngitte personer.

En kan jo ikke annet enn se ironien i at det nå er hun som har driti på draget og åpenbart ikke er interessert i å få navnet sitt i avisa.

Hvis sms-ene som har vært gjengitt i avisa ikke er tatt ut av sammenheng, og faktisk betyr det det kan se ut som, vil jeg også tro denne dama har begått en straffbar handling ved å holde det det ser ut som hun har visst for seg selv, og med det satt rikets sikkerhet i seriøs fare.

Skrevet

Jøss, det var nesten den eneste jeg visste hvem var. Hun kunne da fått seg bedre enn en terrormistenkt norskpakistaner?

Tja. I hvert fall ut ifra bilder. Men akkurat nå virker hun jo ikke helt i vater.

Skrevet

Tja. I hvert fall ut ifra bilder. Men akkurat nå virker hun jo ikke helt i vater.

Nei, det er det jeg ikke skjønner, hvor mye hun egentlig må ha sett i ham så mye som hun har satt på spill

Skrevet

Nei, det er det jeg ikke skjønner, hvor mye hun egentlig må ha sett i ham så mye som hun har satt på spill

Det er ganske utrolig. Hun har jo også vært i en posisjon hvor hun ser disse gjengfolka på nært hold.

Og denne mannen er ikke bare en kriminell A-gjeng-fyr. Han er også en potensiell terrorist - noe sms-ene hennes tyder på at hun var klar over.

Ganske imponerende valgt av denne dama.

Mulig hun tekkes kriminelle?

Skrevet

Det er ganske utrolig. Hun har jo også vært i en posisjon hvor hun ser disse gjengfolka på nært hold.

Og denne mannen er ikke bare en kriminell A-gjeng-fyr. Han er også en potensiell terrorist - noe sms-ene hennes tyder på at hun var klar over.

Ganske imponerende valgt av denne dama.

Mulig hun tekkes kriminelle?

Tekkes?

Skrevet

Tekkes?

Tiltrekkes av. :)

Mange som gjør det. Ser du gjenggutta på byen er de nesten alltid omkranset av nydelige, norske jenter.

Men kjente tv2-journalister er vel muligens ikke så vanlig i miljøet ...

Skrevet

Tiltrekkes av. :)

Mange som gjør det. Ser du gjenggutta på byen er de nesten alltid omkranset av nydelige, norske jenter.

Men kjente tv2-journalister er vel muligens ikke så vanlig i miljøet ...

Tell me about it.

Som Lena (alias Eia) sier. "Fårrr han en dom på seg, så blir jeg drittforrelska med det samme"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...