Gå til innhold

Reporteren i TV2

Anbefalte innlegg

Gjest kokosbolla
Skrevet

Uff, jeg blir jo så fryktelig nysgjerrig av dette. Har heller ikke rukket å gå innom noen av sidene som er nevnt diverse steder for å sjekke.

Er det noe som helst sted jeg kan gå nå for å se hvem det er? Det er da ikke noe galt av dere å si hvor jeg skal gå og se, så lenge dere ikke skriver navnet selv?:)

Jeg vil også vite det jo :(

Skrevet

Uff, jeg blir jo så fryktelig nysgjerrig av dette. Har heller ikke rukket å gå innom noen av sidene som er nevnt diverse steder for å sjekke.

Er det noe som helst sted jeg kan gå nå for å se hvem det er? Det er da ikke noe galt av dere å si hvor jeg skal gå og se, så lenge dere ikke skriver navnet selv?:)

Det blir slettet umiddelbart.

Men et triks kan være å se på Tv2-nyhetene i morgen. Da skal Schumann forklare seg i Nokas-saken, og jeg vil tro det får bred mediedekning.

Så kan du finne 1 feil fra tidligere Nokas-innslag.

Skrevet

Man kan flytte til Sverige/Norbottens len å dra på "BÆRTUR" til

Happaranda å slappe av resten av året når det ikke er sesong.

AMFI senteret skal bygge kjøpesenter i Murmansk som sikkert innhar

DATABUTIKK.

- Om vi skal tro en artikkel i Moss avis.

Noe stort marked for PCer med bredbånd er det vel ikke der, så man

får nok at tid til å sitte å skrive "kritikk og opphissende innlegg"

der man navngir personer og hendelser, i ren kjedsommelighet, om man

tar seg jobb i databutikken.

Egentlig vet jeg at dette skjer:

FØRST så holder alle parter et MØTE.

Så drar alle hjem til sitt eget land, og handler utfra seg selv - uten

å spørre å meddele de andre.

Man må SE hva som kommer ut av denne prosessen, før man avgjør hvor

man flytter og evt. om man skal flytte. NYE juridiske vedtak kan fort

endre på ting.

Skrevet

La meg si det slik; Det er en grunn til at denne siden er beskyttet for redigering.

http://no.wikipedia.org/wiki/Karianne_Solbr%C3%A6kke

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

I denne settingen har jeg veldig lite sansen for det jeg også. Jeg ville aldri lagt ut en link hvis det var en eller annen kjendis som hadde gjort noe pinlig.

Men denne dama har ofte vært den første til å påpeke at vi ikke skal sensurere kriminelle, og har selv gått i bresjen for å legge ut bilder av navngitte personer.

En kan jo ikke annet enn se ironien i at det nå er hun som har driti på draget og åpenbart ikke er interessert i å få navnet sitt i avisa.

Hvis sms-ene som har vært gjengitt i avisa ikke er tatt ut av sammenheng, og faktisk betyr det det kan se ut som, vil jeg også tro denne dama har begått en straffbar handling ved å holde det det ser ut som hun har visst for seg selv, og med det satt rikets sikkerhet i seriøs fare.

Hvor ligger disse sms'ene?

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

Men et triks kan være å se på Tv2-nyhetene i morgen. Da skal Schumann forklare seg i Nokas-saken, og jeg vil tro det får bred mediedekning.

Den der må da være ganske bankers? Altså at da må det være henne, mener jeg?

Skrevet

Hvor ligger disse sms'ene?

Du finner dem helt sikkert i VG og Dagbladet.

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

Du finner dem helt sikkert i VG og Dagbladet.

Ok, fant dem. Men det er jo ikke sikkert at det betyr det vi tror, da. Tenk om det bare betyr at han var usikker på om han skulle reise til Pakistan eller ikke, slik Elden hevder.

Skrevet

Ok, fant dem. Men det er jo ikke sikkert at det betyr det vi tror, da. Tenk om det bare betyr at han var usikker på om han skulle reise til Pakistan eller ikke, slik Elden hevder.

Ja, og media kan jo naturligvis ha stokka meldingene etter eget forgodtbefinnende.

Aldri godt å si med media.

Uansett er det imponerende av en kriminaljournalist å rote seg bort i et tidligere Young Guns-medlem med tilknytning til A-gjengen og seriøse kriminelle rundt om i Norge, han er dømt for en rekke svært alvorlige forhold og intet tyder på at han har skikket seg, og om ikke det er nok har mannen vært på terrorlista siden 2002 og gjort ekstremterrorintervjuer i avisa under fullt navn.

Man må lure på hva som feiler enkelte kvinner.

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

Ja, og media kan jo naturligvis ha stokka meldingene etter eget forgodtbefinnende.

Uansett er det imponerende av en kriminaljournalist å rote seg bort i et tidligere Young Guns-medlem med tilknytning til A-gjengen og seriøse kriminelle rundt om i Norge, han er dømt for en rekke svært alvorlige forhold og intet tyder på at han har skikket seg, og om ikke det er nok har mannen vært på terrorlista siden 2002 og gjort ekstremterrorintervjuer i avisa under fullt navn.

Ja, vet ikke om man akkurat kan bruke forklaringen "kjærlighet gjør blind" i en slik sak, nei.

Men bare tenk på alle de mennene som sitter bak lås og slå for de skrekkeligste forbrytelser, tenk på alle de frierbrevene de får fra høyst "oppegående" kvinner. Det er utrolig det fenomenet det der.

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

Men, egentlig, siden man forsåvidt pr. i dag vet såpass lite i denne saken, så synes jeg på en måte det er riktig av TV2 å ikke offentliggjøre navnet på reporteren også.

På den annen side så skaper dette voldsomme spekulasjoner som kunne vært unngått dersom navnet hadde blitt offentliggjort.

Hvis de hadde offentliggjort navnet så hadde de på en måte hengt ut en ansatt selv om de ikke vet hva som ligger i forholdet de to skal ha hatt.

Hm.... Men gjett om jeg skal se på TV2-nyhetene i morgen om Nokas-saken!

Skrevet

jepp, det er jo et ganske sterkt tegn.

Gjest Nysgjerrigpetrus
Skrevet

Stemmer, jeg fant feilen. Så på TV2-nyhetene kl. 21...

Da vet vi hvem det er.

Skrevet

He he.. Det kan jo hende hun bare har influensa ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...