Gå til innhold

Jeg-En ikke røyker...??????

Anbefalte innlegg

I går morges bare bestemte jeg meg for at;i dag skal jeg drøye den første røyken så lenge som overhode mulig...

Nå, halvannet døgn etter jeg da røyket sist, sitter jeg her og synes ihvertfall ikke jeg kan røyke nå!!!

Tips noen? Noe som er godt å putte i kjeften når røyksuget bare kaster seg over meg...?

Gått bort en pose doc halslinser og 2 pakker Extra siden i går...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247294-jeg-en-ikke-r%C3%B8yker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Te (sukkerfri). Den tar både tid å lage og tid og drikke :)

Okay. Har begynt på kaffe`n jeg, men den pleier jeg jo vanligvis å drikke med en røyk i hånda, så var veldig spent på om den bare vil gjøre vondt værre..

Men takker for tipset! Te skal prøves!!!

Når du får lyst på noe å putte i munnen, da tar du på deg jakka å tar deg en gåtur :).

For hvis du skal putte noe i munnen hver gang du har lyst på noe, da triller du snart.

joda, den tanken har slått meg også... Men det er ikke alltid det lar seg gjøre å kle på seg å bare gå ama... Da er sukkerfrie tyggis og drops greie å ha... Eller andre sukkerfrie innslag!

Så om noen har gode forslag er det bare å komme med de. Om det dreier seg om noe helt annet enn noe å putte i munnen og dèt, så kommer jeg nok til å prøve det!

Gjest ut å gå, finn på noe

joda, den tanken har slått meg også... Men det er ikke alltid det lar seg gjøre å kle på seg å bare gå ama... Da er sukkerfrie tyggis og drops greie å ha... Eller andre sukkerfrie innslag!

Så om noen har gode forslag er det bare å komme med de. Om det dreier seg om noe helt annet enn noe å putte i munnen og dèt, så kommer jeg nok til å prøve det!

Da ville je kjøpt noe gulrøtter som du kajin snaske på, ama :)

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Vekten87

Te (sukkerfri). Den tar både tid å lage og tid og drikke :)

tyggis synes jeg funker bra... tur er også et godt alternativ... men er jo ikke altid det passer... ellers er husarbeid en grei ting også.. så lnge tankene gikk over på noe annet gikk det bra for meg.. men vet ikke om det gjelder alle...

• 2 måneder senere...
Gjest Slitsomt å slutte å røyke:(

Kan gi deg alle tipsene mine da jeg sluttet..:

Fisherman`s friend og..ah, den opera-esken med han mannen frempå, virket best mot røykesuget mitt...

Jeg kjøpte meg også NaturStopp Max-sprayen(om jeg røyket mens jeg brukte den ble jeg kvalm, vet ikke om det var psykisk eller fysisk, men funket)...

Kjøpte meg Hjemmet og løste kryssord, kjøpte maaange ukeblad, besøkte venner, gikk tur med hunden, vasket huset(for å fokusere på hvor deilig det er med et hus som luktet godt). Fokuserte mye på utseendet(farget håret, tok solarium, fikset neglene osv, penger jeg liksom skulle brukt på røyk).

Unngikk alt som minnet meg om røyk(te,kaffe,cola,øl og fetende mat),begynte å trene(igjen for å fokusere på hvor god kondis jeg begynte å få), kjøpte meg step-maskin til 200 kroner, tok sit-ups,leide meg mange filmer.

Bakte brød og boller(noe som tar lang tid), jeg må tilstå at jeg også brukte nikotinplaster de gangene jeg virkelig fikk røykesug,jeg fjernet alle lightere og askebegere, vasket alle klærne mine/jakker som luktet røyk osv=)

Etter 2 uker ville jeg si at jeg var helt røykfri... Helt til det gikk to måneder, da startet jeg igjen, men det er en annen sak=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...