Tonette Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 I dag hadde jeg opphøgde poteter til middag. Varmet dem i stekeovnen, og hadde litt salt på. De var sprø og fine, men jeg syntes det var litt rar smak av de. Antydning til brunostsmak. Merkelig! Noen som har opplevd lignende? 0 Siter
Gjest *grøss* Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 *grøss* hvordan ser egentlig ovnen din ut innvendig .... lenge siden du har vasket/renset den .... 0 Siter
Tonette Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 *grøss* hvordan ser egentlig ovnen din ut innvendig .... lenge siden du har vasket/renset den .... Det er faktisk ikke så lenge siden den ble vasket :-) Ikke har jeg hatt noe med brunost inne i ovnen heller. 0 Siter
willow Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 noen av de opphøgde er krydra med et litt merkelig krydder. det var ikke den krydra versjonen du kjøpte da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.