Gå til innhold

Seiburgere av merket xxx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å huske merket på en type fiskemat. Det er en produsent som blant annet lager "Seiburgere", som selges sikkert overalt, men jeg har kjøpt dem på Coop OBS.

De har både seiburgere og fiskekaker og sikkert en hel haug andre produkter. Seiburgerne kommer i pakker på fire.

Og nei, ingen wise-ass-kommentarer om at jeg kan stikke på butikken og sjekke, for det gidder jeg ikke, nemlig! :P

Er det noen som skan hjelpe meg? På forhånd takk!

Skrevet

Fiskemannen?

Hm. Jeg var så sikker på at det kom til å ringe en bjelle med en gang jeg hørte navnet, men nå ble jeg jammen ikke sikker..Etiketten er hvit, med en mørk blå logo på, tror jeg. Seiburgerne kommer i helt gjennomsiktige esker.

Skrevet

Hm. Jeg var så sikker på at det kom til å ringe en bjelle med en gang jeg hørte navnet, men nå ble jeg jammen ikke sikker..Etiketten er hvit, med en mørk blå logo på, tror jeg. Seiburgerne kommer i helt gjennomsiktige esker.

Fiskemannens logo er i allefall mørkeblå, med bile av en fyr med sydvest eller noe. Tror jeg.

Skrevet

Fiskemannens logo er i allefall mørkeblå, med bile av en fyr med sydvest eller noe. Tror jeg.

Ja, jeg mener jeg kan forestille meg den, men om det er den rette jeg tenker på, da er det ikke det merket jeg er ute etter...

Skrevet

Aldri hørt om/lagt merke til. :-) Utført litt av en søkejobb nå? ;-)

Ja, hihi ;)

Lofotprodukt AS heter firmaet, visstnok. Gjennom mine søk på google fant jeg ut at de ikke selges overalt, men at de er glutenfrie, og dermed veldig populære hos de med cøliaki.

Jeg har bare smakt seiburgerne, og de er vanvittig gode!

Skrevet

Ja, hihi ;)

Lofotprodukt AS heter firmaet, visstnok. Gjennom mine søk på google fant jeg ut at de ikke selges overalt, men at de er glutenfrie, og dermed veldig populære hos de med cøliaki.

Aldri smakt. I allefall ikke som jeg vet om. Men skal teste de ut en gang i nærmeste fremtid. :-)

Skrevet

Aldri smakt. I allefall ikke som jeg vet om. Men skal teste de ut en gang i nærmeste fremtid. :-)

Jeg kjøpte dem da de var på tilbud på OBS, da kosta de 30 kroner for en pakning á 4 burgere, iallfall. To er -mer- enn nok til middag, om man har en del grønnsaker og annet i tillegg klarer man seg fint med en.

Skrevet

Jeg kjøpte dem da de var på tilbud på OBS, da kosta de 30 kroner for en pakning á 4 burgere, iallfall. To er -mer- enn nok til middag, om man har en del grønnsaker og annet i tillegg klarer man seg fint med en.

Ja, de er vel ganske store? Jeg er ikke akkurat storspist, og spiser vanligvis to-tre fiskekaker til middag. Da regner jeg med det holder i massevis med én slik. :-)

Skrevet

Ja, de er vel ganske store? Jeg er ikke akkurat storspist, og spiser vanligvis to-tre fiskekaker til middag. Da regner jeg med det holder i massevis med én slik. :-)

Jepp, de er rimelig store.

Hihi, jeg tror jaggu jeg skal søke meg jobb hos Lofotprodukt AS, for jeg driver jo og reklamerer som bare juling helt gratis her!

Skrevet

Ja, hihi ;)

GOdt i pitabrød med salat og remulade ;:)

Skrevet

http://www.lofotprodukt.no/dagligv.htm fant de like godt inne på deres egne sider ;)

Ja, jeg fant dem der tilslutt jeg også :P

Men ja, i pitabrød høres det godt ut :) Jeg har ikke forsøkt meg på noe annet enn poteter og gulrøtter til så langt ;) Om jeg skal ha noe å utsette på dem, så er det forøvrig at de er litt i overkant salte?

Skrevet

Ja, jeg fant dem der tilslutt jeg også :P

Men ja, i pitabrød høres det godt ut :) Jeg har ikke forsøkt meg på noe annet enn poteter og gulrøtter til så langt ;) Om jeg skal ha noe å utsette på dem, så er det forøvrig at de er litt i overkant salte?

Jeg skal i alle fall prøve dem! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...