Gå til innhold

Irriterende uforståelig reklame!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva er det egentlig den 7eleven-reklamen skal bety? Den nye, hvor hun ene slikker på en bolle? Jeg skjønner ingen ting. >:(

Skrevet

Den er jo helt hjernedød. Samme som den forrige 7eleven reklamen, med de samme bertene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den er jo helt hjernedød. Samme som den forrige 7eleven reklamen, med de samme bertene.

Ja, enig. Men skjønner du hva det betyr? "Han hadde... NEI, han hadde ikke det??!"

*uforstående*

Skrevet

Ja, enig. Men skjønner du hva det betyr? "Han hadde... NEI, han hadde ikke det??!"

*uforstående*

Ikke jeg heller. Han hadde sleik? Hehe. ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke jeg heller. Han hadde sleik? Hehe. ;-)

Hihi... Er det så positivt? :)

Skrevet

Hihi... Er det så positivt? :)

Hehe, neeei! Men jeg skjønner ikke bæra av en eneste ting i reklamen og gjetter bare på alt. ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, neeei! Men jeg skjønner ikke bæra av en eneste ting i reklamen og gjetter bare på alt. ;-)

De har iallfall oppnådd å få oppmerksomhet, så sånn sett er det jo en vellykket reklame. :)

Skrevet

Snakker de ikke om bollemus da?? Hvor hun ene lisom indikerer/sprø om han gjorde det??? tja.. jeg har bare sett den en gang og fulgte igrunn ikke så nøye med...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Snakker de ikke om bollemus da?? Hvor hun ene lisom indikerer/sprø om han gjorde det??? tja.. jeg har bare sett den en gang og fulgte igrunn ikke så nøye med...

Hun sier jo "han hadde..." og så slikker hun på bollen. Skjønner ikke helt hva det skal bety.

Skrevet

Ja det der har jeg også lurt på! Fant ut at det måtte være barberte baller jeg..;) Hva annet? Utrolig teit reklame uansett, der de sansynligvis prøver å ta unge jenter på kornet -og bommer fullstendig!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja det der har jeg også lurt på! Fant ut at det måtte være barberte baller jeg..;) Hva annet? Utrolig teit reklame uansett, der de sansynligvis prøver å ta unge jenter på kornet -og bommer fullstendig!

Det har jeg og tenkt på... Men hvorfor blir hun andre teita så hyper og skal ha "nummeret NÅ!" pga barberte baller? Argh, den er så dum.

Skrevet

Dette er nok hensikten også at du ikke skal forstå, jo mindre du forstår, jo mer konsentrerer du deg for å skjønne og jo mer husker du. De er noen luringer skjønner du:-)

Skrevet

Dette er nok hensikten også at du ikke skal forstå, jo mindre du forstår, jo mer konsentrerer du deg for å skjønne og jo mer husker du. De er noen luringer skjønner du:-)

Skrevet

Gjest Princess Peach
Skrevet

Driver du med repeterende reklame så jeg skal huske innlegget ditt også, eller? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...