Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hva er det egentlig den 7eleven-reklamen skal bety? Den nye, hvor hun ene slikker på en bolle? Jeg skjønner ingen ting. > 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Den er jo helt hjernedød. Samme som den forrige 7eleven reklamen, med de samme bertene. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Den er jo helt hjernedød. Samme som den forrige 7eleven reklamen, med de samme bertene. Ja, enig. Men skjønner du hva det betyr? "Han hadde... NEI, han hadde ikke det??!" *uforstående* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ja, enig. Men skjønner du hva det betyr? "Han hadde... NEI, han hadde ikke det??!" *uforstående* Ikke jeg heller. Han hadde sleik? Hehe. ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ikke jeg heller. Han hadde sleik? Hehe. ;-) Hihi... Er det så positivt? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hihi... Er det så positivt? Hehe, neeei! Men jeg skjønner ikke bæra av en eneste ting i reklamen og gjetter bare på alt. ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hehe, neeei! Men jeg skjønner ikke bæra av en eneste ting i reklamen og gjetter bare på alt. ;-) De har iallfall oppnådd å få oppmerksomhet, så sånn sett er det jo en vellykket reklame. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Snakker de ikke om bollemus da?? Hvor hun ene lisom indikerer/sprø om han gjorde det??? tja.. jeg har bare sett den en gang og fulgte igrunn ikke så nøye med... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Snakker de ikke om bollemus da?? Hvor hun ene lisom indikerer/sprø om han gjorde det??? tja.. jeg har bare sett den en gang og fulgte igrunn ikke så nøye med... Hun sier jo "han hadde..." og så slikker hun på bollen. Skjønner ikke helt hva det skal bety. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ja det der har jeg også lurt på! Fant ut at det måtte være barberte baller jeg.. Hva annet? Utrolig teit reklame uansett, der de sansynligvis prøver å ta unge jenter på kornet -og bommer fullstendig! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ja det der har jeg også lurt på! Fant ut at det måtte være barberte baller jeg.. Hva annet? Utrolig teit reklame uansett, der de sansynligvis prøver å ta unge jenter på kornet -og bommer fullstendig! Det har jeg og tenkt på... Men hvorfor blir hun andre teita så hyper og skal ha "nummeret NÅ!" pga barberte baller? Argh, den er så dum. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Dette er nok hensikten også at du ikke skal forstå, jo mindre du forstår, jo mer konsentrerer du deg for å skjønne og jo mer husker du. De er noen luringer skjønner du:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Dette er nok hensikten også at du ikke skal forstå, jo mindre du forstår, jo mer konsentrerer du deg for å skjønne og jo mer husker du. De er noen luringer skjønner du:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Dette er nok hensikten også at du ikke skal forstå, jo mindre du forstår, jo mer konsentrerer du deg for å skjønne og jo mer husker du. De er noen luringer skjønner du:-) Driver du med repeterende reklame så jeg skal huske innlegget ditt også, eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.