Gå til innhold

hege storhaugs nye bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler alle å lese den med et åpent sinn også kan de evt da latterligjøre den eller være gnistrende uenig.

Jeg syntes den var bra og jeg er ikke i tvil om at Storhaug er en ekte feminist som bryr seg om de viktige tingene. At enkelte kvinner her blir behandlet som kveg og levende visum.

Dessverre så ser det ut til at informasjon og slikt mot tvangsekteskap og kjønnslemestelser og at flerkoneri ikke er lov ikke holder. Det holder ikke med norsk introduksjonskurs. Sikhene i england er en enorm suksee og det er delvis fordi de gifter seg uten for familien. Altså de finner ikke en fetter fra punjabi som er analfabet og naturlig nok vil ha store problemer med å integrere seg i et moderne samfunnn.

Det må lovendringer og økonomiske sanksjoner til.

Boka har veldig fokus på kvinner og barn av innvandrerbakgrunn og endel historier som er så hårreisende og grusomme. Hun forteller blant annet om ahmed som kom hit som arbeidsinnvandrer på 70 tallet i dag har kun ved familiegjenforening hentet hit 80 medlemmer av storfamilien gjenom henteekteskap.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• ylvali1365381015

22

• flisa

13

• thinkerbell

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde du lest en bok skrevet av Bin Laden med åpent sinn?

Aldri i verden om jeg hadde lest en bok skrevet av det forferdelige kvinnemennesket der.

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde lest en bok skrevet av det forferdelige kvinnemennesket der.

hehe

jeg har faktisk lest michael moore sine bøker , oriana fallachi og hege storhaug.Morsomt å lese også med folk en ikke er uenig med

og prøver å lese med et åpent sinn ihvertfall. Hvis noen faktisk kan ta michael moore sin argumentasjon alvorlig og ta hans argumenter når det gjelder å diskutere politikk,terrorisme midtøsten etc så burde de ta sjansen å lese hege storhaug sine bøker. Og de rapportene hun har skrevet om både familiegjenforeningsektesksap. Og om barn i utlandet.

Skrevet

Er HUN forferdelig?

Skrevet

Er HUN forferdelig?

Jeg kan ikke tenke meg et mer forferdelig menneske.

Skrevet

hehe

jeg har faktisk lest michael moore sine bøker , oriana fallachi og hege storhaug.Morsomt å lese også med folk en ikke er uenig med

og prøver å lese med et åpent sinn ihvertfall. Hvis noen faktisk kan ta michael moore sin argumentasjon alvorlig og ta hans argumenter når det gjelder å diskutere politikk,terrorisme midtøsten etc så burde de ta sjansen å lese hege storhaug sine bøker. Og de rapportene hun har skrevet om både familiegjenforeningsektesksap. Og om barn i utlandet.

Michael Moore tar jeg like alvorlig som rikssynseren Wenche Foss.

Skrevet

hehe

Jeg har ikke engang lest Michael Moore sine bøker. Selv om de nå i det minste skal være morsomme. Jeg tviler på at det finnes et eneste humoristisk gen i leget meg til Storhaug. :)

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg et mer forferdelig menneske.

Jøss -jeg syns Lena Larsen er fæl jeg serru -så da står vi nok i hver vår ende av "ondskapens akse" -hehe.

Hvor er Prozak om dagen, tro?

Skrevet

Michael Moore tar jeg like alvorlig som rikssynseren Wenche Foss.

jeg har hørt hun åslaug haga i en debatt si at hun hadde sett fahrenheit og tok filmen alvorlig.

altså ikke som politisk satire/humor og alt det der. Jeg syntes filmen var morsom og hadde endel poenger. Men ærlig talt. Topppolitikere bør ikke få tips fra en filmmaker. Bowling for columbine er utrolig bra faktisk.

Skrevet

Jøss -jeg syns Lena Larsen er fæl jeg serru -så da står vi nok i hver vår ende av "ondskapens akse" -hehe.

Hvor er Prozak om dagen, tro?

Storhaug trenger å få seg et ligg. Et mer bittert menneske tror jeg aldri jeg har sett.

Sexmangel så lenge som hun åpenbart har gått uten pikk kan gjøre hvem som helst litt tullerusk.

Skrevet

jeg har hørt hun åslaug haga i en debatt si at hun hadde sett fahrenheit og tok filmen alvorlig.

altså ikke som politisk satire/humor og alt det der. Jeg syntes filmen var morsom og hadde endel poenger. Men ærlig talt. Topppolitikere bør ikke få tips fra en filmmaker. Bowling for columbine er utrolig bra faktisk.

Enig med deg at Bowling for columbine er bra.

Skrevet

Storhaug trenger å få seg et ligg. Et mer bittert menneske tror jeg aldri jeg har sett.

Sexmangel så lenge som hun åpenbart har gått uten pikk kan gjøre hvem som helst litt tullerusk.

hehe, sikkert :)

Skrevet

Øy, Stutum..

Skrevet

Øy, Stutum..

Den forsto jeg ikke. I motsetning til Bjørn Sand var jeg blodig alvorlig i mine konklusjoner.

Sjelden har jeg sett et mer kronisk sint kvinnfolk enn den dama der. Det er åpenbart at det er noe som gnager henne opp fra innsiden - og min teori er at hun trenger et ligg.

Skrevet

Den forsto jeg ikke. I motsetning til Bjørn Sand var jeg blodig alvorlig i mine konklusjoner.

Sjelden har jeg sett et mer kronisk sint kvinnfolk enn den dama der. Det er åpenbart at det er noe som gnager henne opp fra innsiden - og min teori er at hun trenger et ligg.

Du må jo ta feil av ho og en annen?

Skrevet

Nei. Tror ikke det. Er ikke Hege Storhaug hun febrilske innvandringsmotstanderen som stadig vekk opptrer på Holmgang og i den slags program?

I tillegg skriver hun en del leserinnlegg i avisa.

Husker jeg ikke helt feil var hun også aktiv med sin propaganda på Aftenposten Debatt - helt til hun ble kasta ut.

Hvis jeg blander med en annen får jeg bare beklage.

Skrevet

Gjorde et søk.

Jeg tok ikke feil.

Skrevet

Nei. Tror ikke det. Er ikke Hege Storhaug hun febrilske innvandringsmotstanderen som stadig vekk opptrer på Holmgang og i den slags program?

I tillegg skriver hun en del leserinnlegg i avisa.

Husker jeg ikke helt feil var hun også aktiv med sin propaganda på Aftenposten Debatt - helt til hun ble kasta ut.

Hvis jeg blander med en annen får jeg bare beklage.

hun er litt for rødstrømpe etter min smak - men likevel -det hun står for er rakrygget og modig,

Skrevet

hun er litt for rødstrømpe etter min smak - men likevel -det hun står for er rakrygget og modig,

Det du kaller rakryddet og modig kaller jeg på grensen til rasisme.

Og det gjør også hennes tidligere organisasjon.

http://intsos.no/?id=692

Skrevet

Det du kaller rakryddet og modig kaller jeg på grensen til rasisme.

Og det gjør også hennes tidligere organisasjon.

http://intsos.no/?id=692

Jeg er garantert ikke på samme side som "internasjonale sosialister" - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...