Gå til innhold

hege storhaugs nye bok

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg et mer forferdelig menneske.

helt enig!

furten og forutintatt og _elendig_ til å takle kritske spørsmål og forsvare og undrebygge sine teorier og påstander på en saklig og rolig måte.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• ylvali1365381015

22

• flisa

13

• thinkerbell

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

helt enig!

furten og forutintatt og _elendig_ til å takle kritske spørsmål og forsvare og undrebygge sine teorier og påstander på en saklig og rolig måte.

Tror ikke hun har evnen til å være rolig og saklig.

Det største grinebitten jeg har sett i et diskusjonprogram siden denne Bauge-skapningen hylte og skreik verre i programmet til Lønning og Staff.

Selv Staff ser ut som en skikkelig gladgutt i forhold til den dama der.

ylvali1365381015
Skrevet

Storhaug trenger å få seg et ligg. Et mer bittert menneske tror jeg aldri jeg har sett.

Sexmangel så lenge som hun åpenbart har gått uten pikk kan gjøre hvem som helst litt tullerusk.

det er teit å dra inn pikken hver gang menn ikke liker kvinner,

er det fordi de ikke finner dem appellerende feminin?

jeg kunne ikke drømme om å uttale at bjarne håkon eller børge brende trengte fitte, samme hvor dårlige vibber jeg fikk av deres framtreden.

der demonstrerte du faktisk feministers poeng ang maskulint maktspråk.

(skjønt, reell makt hadde ikke trengt slike "tøff-i-trynet"-utspill da...)

ylvali1365381015
Skrevet

Den forsto jeg ikke. I motsetning til Bjørn Sand var jeg blodig alvorlig i mine konklusjoner.

Sjelden har jeg sett et mer kronisk sint kvinnfolk enn den dama der. Det er åpenbart at det er noe som gnager henne opp fra innsiden - og min teori er at hun trenger et ligg.

forstod du ikke "stutum"?

undersøk litt-fin oppgave til deg det...

ev les mitt svar litt lenger oppe

ylvali1365381015
Skrevet

Det du kaller rakryddet og modig kaller jeg på grensen til rasisme.

Og det gjør også hennes tidligere organisasjon.

http://intsos.no/?id=692

det er jeg forøvrig enig i da...

:-)

Skrevet

det er teit å dra inn pikken hver gang menn ikke liker kvinner,

er det fordi de ikke finner dem appellerende feminin?

jeg kunne ikke drømme om å uttale at bjarne håkon eller børge brende trengte fitte, samme hvor dårlige vibber jeg fikk av deres framtreden.

der demonstrerte du faktisk feministers poeng ang maskulint maktspråk.

(skjønt, reell makt hadde ikke trengt slike "tøff-i-trynet"-utspill da...)

Det er ikke utseende hennes jeg kritiserer, men ekstremt sinte figur.

De fleste smiler etter litt sex. Kanskje et saftig ligg kunne fått henne til å tenke på noe annet enn muslimer? Til og med fått henne til å smile litt.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har ikke engang lest Michael Moore sine bøker. Selv om de nå i det minste skal være morsomme. Jeg tviler på at det finnes et eneste humoristisk gen i leget meg til Storhaug. :)

;-D

skjønner akkurat hva du mener

ylvali1365381015
Skrevet

Tror ikke hun har evnen til å være rolig og saklig.

Det største grinebitten jeg har sett i et diskusjonprogram siden denne Bauge-skapningen hylte og skreik verre i programmet til Lønning og Staff.

Selv Staff ser ut som en skikkelig gladgutt i forhold til den dama der.

:-D

ylvali1365381015
Skrevet

Det er ikke utseende hennes jeg kritiserer, men ekstremt sinte figur.

De fleste smiler etter litt sex. Kanskje et saftig ligg kunne fått henne til å tenke på noe annet enn muslimer? Til og med fått henne til å smile litt.

ja, men det er da et poeng at slike uttalelser nesten aldri kommer menn til gode?

hvor mange alvorlige og til dels bistre menn finner vi ikke i politikk og media ellers?

faktisk flest sånne-få gladlakser eller sjenerte sjarmører.

tenk igjennom om du har ulike forventninger her, basert på kjønnsroller og forventninger knyttet til disse.

(anne-cath herland hadde ikke fått samme gehør og respekt for sin skarpe tunge om hun hadde veid 100 kilo eller vært tilknappet og grå som fremtoning. menn trenger ikke soille på noe annet enn det de faktisk sitter inne med av argumenter og kompetanse. det er et poeng. og det ER urettferdig. alle frie demokratiske mennesker er feminister)

Skrevet

ja, men det er da et poeng at slike uttalelser nesten aldri kommer menn til gode?

hvor mange alvorlige og til dels bistre menn finner vi ikke i politikk og media ellers?

tenk igjennom om du har ulike forventninger her, basert på kjønnsroller og forventninger knyttet til disse.

(anne-cath herland hadde ikke fått samme gehør og respekt for sin skarpe tunge om hun hadde veid 100 kilo eller vært tilknappet og grå som fremtoning. menn trenger ikke soille på noe annet enn det de faktisk sitter inne med av argumenter og kompetanse. det er et poeng. og det ER urettferdig. alle frie demokratiske mennesker er feminister)

Tull. Anne Kath Hærland er da nettopp et godt eksempel på en kvinne som har nådd langt med sine store former. Hun har tidvis veid innpå noe som må ha vært tresifra.

Skrevet

forstod du ikke "stutum"?

undersøk litt-fin oppgave til deg det...

ev les mitt svar litt lenger oppe

Jeg vet godt hvem Stutum er, og jeg kjenner godt til Bjørn Sands humor.

Men jeg forsto ikke hva det hadde med det jeg skrev å gjøre, nei.

Forklar meg gjerne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tull. Anne Kath Hærland er da nettopp et godt eksempel på en kvinne som har nådd langt med sine store former. Hun har tidvis veid innpå noe som må ha vært tresifra.

Nemlig. Hun er skikkelig jojo den dama der.

Skrevet

Nemlig. Hun er skikkelig jojo den dama der.

Det er hun.

Hun er for øvrig også et godt eksempel på at fyldige damer kan ha bøttevis med sjarm.

Skrevet

anne kath er kanskje rette eksemplet på det stikk motsatte. Dama er dritkul. Hun kan veie 400 kg og gå ikledd en søppelsekk og fortsatt være sexy. hun røyker som en svamp, banner som en bryggesjauer og drikker som en alkis og er så oppegående, smart og har en selvironi milevis over de fleste -at det ligner ikke grisen. Hun er bare herlig og fantastisk sexy fordi hun er så 100% ekte, -og det tror jeg faktisk svært mange menn synes.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er hun.

Hun er for øvrig også et godt eksempel på at fyldige damer kan ha bøttevis med sjarm.

Jada, det kan vi. ;)

Skrevet

helt enig!

Jeg har ikke sett henne i så mange debatter den senere tid.

Men jeg har lest den nyeste boken og rapportene HRS har utgitt.

har lest i godeste koranen også . Liker å bryne meg også på folk som har et totalt annet politisk ståsted enn det jeg har. Dere har ikke lest boka engang. Hun prøver å selge bøker og klart det lønner seg å komme med spissformulerte utsagt til aviser etc. Medieomtale.

ylvali1365381015
Skrevet

store former, kanskje...

men blondinehår og rød trutmunn, dyp utrigning og marilyn monroe-gimmick. ingen grå mus eller dresskledd eminense akkurat. hun spiller på flørt og glimt i øyet, helt utstudert.

om du synes hun har den perfekte kroppen er en annen sak, og helt utenfor min sak iallefall.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har aldri vært i tvil. :)

Bra! Du vet vel at hvis du protesterer, så kaster jeg plaststoler på deg. :)

Skrevet

store former, kanskje...

men blondinehår og rød trutmunn, dyp utrigning og marilyn monroe-gimmick. ingen grå mus eller dresskledd eminense akkurat. hun spiller på flørt og glimt i øyet, helt utstudert.

om du synes hun har den perfekte kroppen er en annen sak, og helt utenfor min sak iallefall.

Anne Kath har selvironi til tusen og går kledd deretter.

Det er det som tiltrekker ved henne, og det er sjarmen hennes som gjør henne vakker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...