Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde helt vanlig sykemelding. På sykemeldingen skrev legen at jeg gikk til behandling for bekkenløsning hos.....( fysioterapi-stedets navn)

Det holdt for trygdekontoret.

Jeg er i den situasjonen at jeg har brukt opp sykepengeåret mitt pga langvarig sykdom,slik at om jeg blir sykemeldt nå(før 15.januar 2007), er det kun rehab-penger som blir utbetalt....om det ikke er noen andre regler som gjelder v sykemld under svangerskap.synes det er dumt at dette skal ødelegge for at jeg skal ha optimal lønn under en evt.svangerskapsperm så vurderer å slutte "prøvingen" frem til januar, da mine nærmeste har vært sterkt plaget av kvalme og bekkenløsning og jeg er redd for at det også rammer meg

Jeg er i den situasjonen at jeg har brukt opp sykepengeåret mitt pga langvarig sykdom,slik at om jeg blir sykemeldt nå(før 15.januar 2007), er det kun rehab-penger som blir utbetalt....om det ikke er noen andre regler som gjelder v sykemld under svangerskap.synes det er dumt at dette skal ødelegge for at jeg skal ha optimal lønn under en evt.svangerskapsperm så vurderer å slutte "prøvingen" frem til januar, da mine nærmeste har vært sterkt plaget av kvalme og bekkenløsning og jeg er redd for at det også rammer meg

Jeg ville ventet, for om du er på Rehab penger får du ikke annet enn engangssummen og den er ikke spesielt fet å leve av på et år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...