Gå til innhold

FU: Hva har du av klær?

Gjest Alenemor til to små som vokser fra alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bukse, to bomullsgensere, tre t-skjorter og en ullgenser til vinterbruk. Pluss undertøy nok til å ha rent hver dag.

Jeg har ett par støvletter og ett par sko.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

11

• flisa

7

• NeaNoor

5

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt for mye til at jeg kan begynne å ramse opp i hvert fall...

Hva skal du med så mye klær?

Skrevet

Hva skal du med så mye klær?

Det er et godt spørsmål. Jeg har definitivt mer klær enn jeg egentlig trenger...

Skrevet

Det er et godt spørsmål. Jeg har definitivt mer klær enn jeg egentlig trenger...

Jeg syns jeg har klær nok. Vasker om kvelden og det er rent og tørt neste dag. Savner en varmere jakke om vinteren, men kuldeperiodene pleier ikke vare så lenge.

Skrevet

Jeg syns jeg har klær nok. Vasker om kvelden og det er rent og tørt neste dag. Savner en varmere jakke om vinteren, men kuldeperiodene pleier ikke vare så lenge.

Det er ikke bra å fryse da. Håper du kan få tak i en varm jakke. Det trenger man.

Skrevet

Men har du ingenting å pynte deg i, ingen turklær, ingen shorts eller skjørt eller kjoler?

Samboeren min ville antakelig elsket å dele klesskap med deg. Han begynner å bli betenkt.

Gjest Aleneomor til to små som vokser fra alt
Skrevet

Men har du ingenting å pynte deg i, ingen turklær, ingen shorts eller skjørt eller kjoler?

Samboeren min ville antakelig elsket å dele klesskap med deg. Han begynner å bli betenkt.

Nei, ingen penklær, ingen turklær. Ikke noe annet enn det jeg ramset opp.

Skrevet

Alt! Det bugner over, men ikke alt er like "up to date" da, tror jeg lider av manisk samlemani.

Kjekt å ha klær til alle anledninger, både vinters og sommertid.

Hadde ikke kunnet basert meg på vasking på kvelden, det hadde neppe fungert for et rotehue som meg.

Hvorfor har du så lite klær da?

Skrevet

Det er ikke bra å fryse da. Håper du kan få tak i en varm jakke. Det trenger man.

Ja, jeg håper jeg får råd til en jakke til vinteren. Men har klart meg flere vintre med ullgenseren min, så det går nok bra i år også.

Skrevet

skulle jeg telt alt sammen hadde jeg sittet helt til imorgen så da kan jeg kanskje oppsummere med at jeg har alt for mye.

Skrevet

Alt! Det bugner over, men ikke alt er like "up to date" da, tror jeg lider av manisk samlemani.

Kjekt å ha klær til alle anledninger, både vinters og sommertid.

Hadde ikke kunnet basert meg på vasking på kvelden, det hadde neppe fungert for et rotehue som meg.

Hvorfor har du så lite klær da?

Jeg har ikke noe valg. Har ikke råd til mer klær. Men, det fungerer greit.

Skrevet

Hva jeg har? Sikkert 70 topper/gensere/skjorter, ca. 15 bukser, maaasse undertøy, sikkert 25 jakker og 50 par sko. Og ja, jeg shopper altfor mye.

Skrevet

Hva jeg har? Sikkert 70 topper/gensere/skjorter, ca. 15 bukser, maaasse undertøy, sikkert 25 jakker og 50 par sko. Og ja, jeg shopper altfor mye.

Det må ta masse plass... bli vanskelig å finne ut hva man skal ha på seg...

For meg er det enkelt. Den genseren som til envher tid er ren + buksa.

Eneste problemet jeg har er at jeg må av og til må stille klokken på ringing om natten sånn at jeg får buksen over i tørketrommelen.

Ja, jeg har tørketrommel. Bor i blokk. Liten mulighet til å tørke på andre måter.

Skrevet

Ja, jeg håper jeg får råd til en jakke til vinteren. Men har klart meg flere vintre med ullgenseren min, så det går nok bra i år også.

Du tuller - garantert - kan sende deg noen sekker jeg.

Skrevet

De gangene jeg må stille klokka på ringing midt på natten for å få buksen min tørr savner jeg mer klær. Også de gangene jeg er invitert til et selskap/bursdag og må takke nei fordi jeg ikke har klær.

Men viktigst for meg er at barna får variert mat og varme klær.

Skrevet

Eneste problemet jeg har er at jeg må av og til må stille klokken på ringing om natten sånn at jeg får buksen over i tørketrommelen.

Ja, jeg har tørketrommel. Bor i blokk. Liten mulighet til å tørke på andre måter.

*lol* tror deg ikke.

Skrevet

Du kunne ha byttet ut trommelen med et lite tørkestativ :-) Forresten blir strømregningen høy når du bruker trommelen hver dag.

Skrevet

Masse plass? Joda. Men med fem klesskap går det greit. Samboeren har et halvt av de fem. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...