Gå til innhold

FU: Hva har du av klær?

Gjest Alenemor til to små som vokser fra alt

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

11

• flisa

7

• NeaNoor

5

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du tuller - garantert - kan sende deg noen sekker jeg.

Jeg tuller ikke. Og fretex er ikke her jeg bor. Før gikk det an å "stjele" tøy fra UFF containerene. Nå går ikke det lenger....

Gjest Flystripa
Skrevet

Tuller du?

Hva med penklær, jeans, vår/høstjakke, sandaler, shorts, bikini, badedrakt, capribukse, et skjørt?

Hvilken str er du i klær og sko?

Skrevet

Jeg tuller ikke. Og fretex er ikke her jeg bor. Før gikk det an å "stjele" tøy fra UFF containerene. Nå går ikke det lenger....

Jeg har to sekker med klær her som du gjerne kan få :-)

Skrevet

Selvsagt tuller du. Ingen her i landet trenger å gå i ullgenser flere vintre på rad fordi de ikke har råd til/ikke får skaffet seg en jakke.

Skrevet

Jeg tuller ikke. Og ja, jeg vet at trommelen er dyr. Men jeg vil gjerne ha litt luksus her i verden. Det går på bekostning av klær til meg selv. Men: Trommel og vaskemaskin vil jeg ha. Det går på bekostning av klær til meg selv.

Skrevet

Jeg tuller ikke. Og ja, jeg vet at trommelen er dyr. Men jeg vil gjerne ha litt luksus her i verden. Det går på bekostning av klær til meg selv. Men: Trommel og vaskemaskin vil jeg ha. Det går på bekostning av klær til meg selv.

I så fall en ekstremt merkelig prioritering :-)

Skrevet

Selvsagt tuller du. Ingen her i landet trenger å gå i ullgenser flere vintre på rad fordi de ikke har råd til/ikke får skaffet seg en jakke.

Der tar du feil. Skal barna mine få kjøtt, fisk og grønnsaker til middag må noe ofres. Jeg ofrer klær til meg selv.

PS: Jeg snylter på nabon som har latt meg dele ADSL linje gratis. Pluss at denne datamaskinen har jeg fått av en venn. Gammel og god.

Skrevet

Duh, går du på H&M når det er salg kan du få deg en jakke til 100kr, og jeg nekter å tro at du ikke har råd til det.

Skrevet

*lol* tror deg ikke.

ikke jeg heller, dette ble for dumt

Skrevet

Det må ta masse plass... bli vanskelig å finne ut hva man skal ha på seg...

For meg er det enkelt. Den genseren som til envher tid er ren + buksa.

Eneste problemet jeg har er at jeg må av og til må stille klokken på ringing om natten sånn at jeg får buksen over i tørketrommelen.

Ja, jeg har tørketrommel. Bor i blokk. Liten mulighet til å tørke på andre måter.

Bruke tørketrommelen på en bukse?

He - he, har du så lite klær er det av egen fri vilje, ikke kom å si noe annet. , fort slitt blir den også..

Det høres ut som om du bruker mer penger på å tørke buksa i en måned, enn hva det koster for en ny...

Fikk faktisk et snev av dårlig samvittighet her jeg nå, over alle klærne mine..Fy skam..

Skrevet

Der tar du feil. Skal barna mine få kjøtt, fisk og grønnsaker til middag må noe ofres. Jeg ofrer klær til meg selv.

PS: Jeg snylter på nabon som har latt meg dele ADSL linje gratis. Pluss at denne datamaskinen har jeg fått av en venn. Gammel og god.

Hørt om loppemarked? Sosialkontoret?

Skrevet

Du får både bukser og gensere slengt etter deg på salg ;-)

Skrevet

Min bestefar hadde nøyaktig samme utvalg av klær når han var ung som jeg har. Han har overlevd fint og jeg er enig med han. Folk i dag er stort sett alt for stornøyde. Man trenger ikke ha mer enn det som er absolutt minimum. Sånn er det.

Skrevet

Og jeg har sikkert en sekk til småttisene også i tillegg...

Skrevet

Jeg har ikke tall på hva jeg har av klær, alt for mye. Jeg sløser.......mangler skapplass.

Skrevet

Hørt om loppemarked? Sosialkontoret?

Jeg har vært på sosialkontoret... Jeg sa til saksbehandleren: "Jeg bryr meg ikke så mye om avslaget deres. Jeg er trygg og ingen voldtar meg om kvelden".

Skrevet

Min bestefar hadde nøyaktig samme utvalg av klær når han var ung som jeg har. Han har overlevd fint og jeg er enig med han. Folk i dag er stort sett alt for stornøyde. Man trenger ikke ha mer enn det som er absolutt minimum. Sånn er det.

Når du har så lite klær, må du vel vaske ofte? Har du tenkt på økte utgifter til strøm, vaskepulver? ;-)

Skrevet

Jeg har vært på sosialkontoret... Jeg sa til saksbehandleren: "Jeg bryr meg ikke så mye om avslaget deres. Jeg er trygg og ingen voldtar meg om kvelden".

Når du får avslag fra sosialkontoret, da har du råd til en jakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...