Gå til innhold

FU: Hva har du av klær?

Gjest Alenemor til to små som vokser fra alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på sosialkontoret... Jeg sa til saksbehandleren: "Jeg bryr meg ikke så mye om avslaget deres. Jeg er trygg og ingen voldtar meg om kvelden".

*knegg* du er tilogmed en mann....gjetter jeg.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

11

• flisa

7

• NeaNoor

5

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du burde nok skaffe deg en bukse til, og et skjørt og en bluse til penbruk. Det behøver slett ikke bli så dyrt, og du behøver jo ikke kjøpe alt på samme måned heller. Da slipper du å si nei til sosial aktivitet fordi du ikke har nåe å ha på deg, og du slipper å stå opp mitt på natta for å få tørr buksa til dagen etter.

Skrevet

Samme her. Og selv om jeg kvitter meg med flere svarte søppelsekker med klær hver gang jeg flytter eller foretar en liten sanering, er klesskapene helt sprengt. Genserne på henger er som sild i tønne, kan egentlig ta av kleshengeren på annenhver en uten at de detter ned.

Ja, jeg VET jo at jeg har altfor mye. Men det hindrer meg ikke akkurat i å kjøpe noe nytt. Så nå satser jeg heller på at jeg en dag har ALT, så jeg slipper å shoppe mer. ;-)

Gjest Alenemor til to små som vokser fra alt
Skrevet

*knegg* du er tilogmed en mann....gjetter jeg.

Jeg er ikke mann og jeg er ærlig. Men jeg syns jeg har det bra.

Skrevet

Jeg er ikke mann og jeg er ærlig. Men jeg syns jeg har det bra.

Så fint! rart du kom på å skrive om temaet da! .)

Skrevet

Da slår til og med jeg deg grundig. Har ingen anelse om hvor mye jeg har, men når andre ser inn i skapet mitt får jeg alltid kommentar om hvor ryddig det er.... (Det er jo ikke vanskelig å holde det ryddig når det er lite der.)

Tror jeg har 3 bukser til vinterbruk. Skulle absolutt hatt en olabukse også. Ca. 7 gensere. Mange t-shirt. Sikkert 50 truser (jada, har litt dilla her....) 6-7 BH'er. + gode uteklær for de kjøligere/våtere årstidene.

To par sko, to par joggesko, høstsko og to par vinterstøvletter. + sandaler.

Har sikkert glemt en del....

Gjest sjokolett
Skrevet

Jeg har vel mellom rundt 70 bukser inkl kosebukser, men har ingen aning med gensere og topper...

Har et enkelt skap med skuffer til unertøy, nattøy ol.

En "kommode" med 6skuffer til topper, sortert etter farge,

en sånn kurvhylle dings fra ikea med skuffer til gensere

et skap til hånkler og sengetøy

og to stativer til bukser og skjørt (sånn som de har i butikker ca) der alle bukser og skjørt henger...

å skal det sies at jeg har kommet inn i samme str i 5år da... Pluss at jeg har jobbet på H&M i 6mnd... (det var ganske fullt før det også)

Jeg gir bort 1-2 svart søppelsekker med klær i halvåret til bla. fretex.

Av sko rundet jeg 100par for en måneds tid ca...

Syns det høres ut som det er mer økonomisk for deg å ta en tur på h&m og kjøpe ett par jeans eller to til 198kr enn å vaske den samme hver/annenhver dag...

Blir du ikke fryktelig lei av å alltid gå med det samme?

Gjest sjokolett
Skrevet

Jeg har vel mellom rundt 70 bukser inkl kosebukser, men har ingen aning med gensere og topper...

Har et enkelt skap med skuffer til unertøy, nattøy ol.

En "kommode" med 6skuffer til topper, sortert etter farge,

en sånn kurvhylle dings fra ikea med skuffer til gensere

et skap til hånkler og sengetøy

og to stativer til bukser og skjørt (sånn som de har i butikker ca) der alle bukser og skjørt henger...

å skal det sies at jeg har kommet inn i samme str i 5år da... Pluss at jeg har jobbet på H&M i 6mnd... (det var ganske fullt før det også)

Jeg gir bort 1-2 svart søppelsekker med klær i halvåret til bla. fretex.

Av sko rundet jeg 100par for en måneds tid ca...

Syns det høres ut som det er mer økonomisk for deg å ta en tur på h&m og kjøpe ett par jeans eller to til 198kr enn å vaske den samme hver/annenhver dag...

Blir du ikke fryktelig lei av å alltid gå med det samme?

pluss yttertøy selvfølgelig, både sommerjakker og vinterjakker.. kanskje 20stk tilsammen?

Skrevet

Har ikke helt oversikten, men før jeg flyttet til kjæresten så hadde jeg to klesskap stappfulle, to store fulle komode, og litt til slengende rundt her og der (men langt fra alt passer da...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...