Gå til innhold

Entrecote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du akkurat har begynt er det greit å starte rolig - ikke minst for å unngå å bli drittlei. Kroppen må også tilpasse seg belastningen, og er den utrent er det lurt å begynne relativt forsiktig.

Etter hvert øker du på. F.eks. til 30- og 45 minutter.

Ikke helt utrent da, men ikke sykkeltrening akkurat. Går ofte lange og raske turer og jogger innimellom, men da vinteren kommer vil jeg ha alternativ så derfor setter jeg i gang med trimsykkelen i egen stue og med frokost-TV som selskap. Ikke akkurat den morsomste form for trim å sitte der å tråkke.

Skrevet

Får ta to episoder i morgen da, siden du er så streng. :)

Denne uka har jeg planer om følgende økter:

I morgen tidlig. Tidlig onsdag morgen. Muligens en løpeøkt eller noe spinning onsdag kveld (men denne må jeg se an), en økt torsdag og en økt fredag.

Hvis jeg ikke klarer 4 styrkeøkter i løpet av uka kan du henge meg! :)

Skrevet

Ikke helt utrent da, men ikke sykkeltrening akkurat. Går ofte lange og raske turer og jogger innimellom, men da vinteren kommer vil jeg ha alternativ så derfor setter jeg i gang med trimsykkelen i egen stue og med frokost-TV som selskap. Ikke akkurat den morsomste form for trim å sitte der å tråkke.

Enig i at det er vanskelig å trene hjemme. Kjøpte meg en trimsykkel for noen år siden, men den ble brukt ca. 5 ganger. Klarer ikke motivere meg til så kjedelig økter, og ergometersykling er for meg noe av det kjipeste man kan gjøre. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Denne uka har jeg planer om følgende økter:

I morgen tidlig. Tidlig onsdag morgen. Muligens en løpeøkt eller noe spinning onsdag kveld (men denne må jeg se an), en økt torsdag og en økt fredag.

Hvis jeg ikke klarer 4 styrkeøkter i løpet av uka kan du henge meg! :)

Avtale! Du får skjenne litt på meg hvis jeg blir lat igjen, også. :)

Skrevet

Vi får lære av Shit..!

Veldig greit å grille i hvertfall, men får se an været til lørdag. Tror nok vi helsteker i panne først og ettersteker i stekovnen. Tilbehør blir bakepoteter, sjampinjongstuing med sjalottløk, broccoli og bernaisesaus. Blir sulten jeg...lenge til lørdag.

hørtes godt ut :)

Skrevet

Avtale! Du får skjenne litt på meg hvis jeg blir lat igjen, også. :)

Deal. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Deal. :)

Nå fikk jeg samboeren til å fikse knirkelyden som holdt på å drive meg fra vettet i dag, så da lover det godt for morgendagen. :)

Til belønning fikk han brødskiver med egg og en episode av 71 grader nord. :)

Skrevet

Jeg syns indrefilét blir enda bedre! Den tilberedes gjerne helstekt med en god marinade, og så må man ha noen hyggelige mennesker på besøk å dele den med. Det beste av alt med indrefilét er at det alltid er mannen som tilbereder den.

Skrevet

Enig i at det er vanskelig å trene hjemme. Kjøpte meg en trimsykkel for noen år siden, men den ble brukt ca. 5 ganger. Klarer ikke motivere meg til så kjedelig økter, og ergometersykling er for meg noe av det kjipeste man kan gjøre. :)

Helt enig, her går det på vilja. En joggetur gir meg mye, mye mere, det skjer noe.., ut i frisk luft i skogen og føler meg virkelig vel etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...