Gjest P.S. Er jente. Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 er vid! En sånn en dongribukse som aboslutt ikke sitter tett inntil lårene, men kanskje bitte,bitte,litt inntil rumpa. En bukse som er ganske rett i beinå (sånn som ikke er sydd slik at det gjør plass til hofter). Det er ofte dyre bukser som er sånn som dette, men dyre eller ikke: Noen som har noen råd om merker og butikker? 0 Siter
flowy Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg leter også etter en sånn bukse. Er så lei av fjortis-bukser. Trange i låra og ut i beina. Ser jo ut som en havfrue. 0 Siter
Gjest b-Young / H&M Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 De har sånne vide olabukser på B-Young, ei venninne kjøpte forrige uke, 499,- Ellers har jeg sett de i H&M katalogene var det vel .... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg kjøpte to kjempekule bukser på Blend for et par uker siden. De lå faktisk på et tilbudsbord og kosta 200 ,- paret!! Buksene er er løse og ledige, men ettersittende over rumpa. Lave i livet og veldig behagelige å ha på. Jeg synes Blend har mye bra på buksefronten. Dessuten får du gjerne rimelige bukser der! 0 Siter
Gjest P.S. Er jente. Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg kjøpte to kjempekule bukser på Blend for et par uker siden. De lå faktisk på et tilbudsbord og kosta 200 ,- paret!! Buksene er er løse og ledige, men ettersittende over rumpa. Lave i livet og veldig behagelige å ha på. Jeg synes Blend har mye bra på buksefronten. Dessuten får du gjerne rimelige bukser der! Hm, kanskje jeg må ta turen innom der? Men er det "ordentlig" dongri? Noen av dem er nemlig veldig "slafsete", om jeg kan si det slik. Har lyst på en som er av skikkelig dongri, dvs. litt tykt...på en måte. Skjønner? 0 Siter
Gjest linsy Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Espirit har en del fine. http://www.esprit.dk/Shop/HtmlProduct/dk/00143399.html?555# 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hm, kanskje jeg må ta turen innom der? Men er det "ordentlig" dongri? Noen av dem er nemlig veldig "slafsete", om jeg kan si det slik. Har lyst på en som er av skikkelig dongri, dvs. litt tykt...på en måte. Skjønner? Ja, det er skikkelig dongeri og bukser av god kvalitet! De har mange ulike typer, så det er bare å sette av tid til å prøve :-) Only pleier også å ha endel kule bukser til lave priser. 0 Siter
flisa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg leter også etter en sånn bukse. Er så lei av fjortis-bukser. Trange i låra og ut i beina. Ser jo ut som en havfrue. LIker å se ut som en havfrue jeg! - en stor en! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.