Gå til innhold

Jeg har lyst på ei bukse som...

Anbefalte innlegg

Gjest P.S. Er jente.
Skrevet

er vid! En sånn en dongribukse som aboslutt ikke sitter tett inntil lårene, men kanskje bitte,bitte,litt inntil rumpa. En bukse som er ganske rett i beinå (sånn som ikke er sydd slik at det gjør plass til hofter).

Det er ofte dyre bukser som er sånn som dette, men dyre eller ikke: Noen som har noen råd om merker og butikker?

Skrevet

Jeg leter også etter en sånn bukse. Er så lei av fjortis-bukser. Trange i låra og ut i beina. Ser jo ut som en havfrue.

Gjest b-Young / H&M
Skrevet

De har sånne vide olabukser på B-Young, ei venninne kjøpte forrige uke, 499,-

Ellers har jeg sett de i H&M katalogene var det vel ....

Skrevet

Jeg kjøpte to kjempekule bukser på Blend for et par uker siden. De lå faktisk på et tilbudsbord og kosta 200 ,- paret!!

Buksene er er løse og ledige, men ettersittende over rumpa. Lave i livet og veldig behagelige å ha på.

Jeg synes Blend har mye bra på buksefronten. Dessuten får du gjerne rimelige bukser der!

Gjest P.S. Er jente.
Skrevet

Jeg kjøpte to kjempekule bukser på Blend for et par uker siden. De lå faktisk på et tilbudsbord og kosta 200 ,- paret!!

Buksene er er løse og ledige, men ettersittende over rumpa. Lave i livet og veldig behagelige å ha på.

Jeg synes Blend har mye bra på buksefronten. Dessuten får du gjerne rimelige bukser der!

Hm, kanskje jeg må ta turen innom der? Men er det "ordentlig" dongri? Noen av dem er nemlig veldig "slafsete", om jeg kan si det slik. Har lyst på en som er av skikkelig dongri, dvs. litt tykt...på en måte. Skjønner?

Skrevet

Hm, kanskje jeg må ta turen innom der? Men er det "ordentlig" dongri? Noen av dem er nemlig veldig "slafsete", om jeg kan si det slik. Har lyst på en som er av skikkelig dongri, dvs. litt tykt...på en måte. Skjønner?

Ja, det er skikkelig dongeri og bukser av god kvalitet! De har mange ulike typer, så det er bare å sette av tid til å prøve :-)

Only pleier også å ha endel kule bukser til lave priser.

Skrevet

Jeg leter også etter en sånn bukse. Er så lei av fjortis-bukser. Trange i låra og ut i beina. Ser jo ut som en havfrue.

LIker å se ut som en havfrue jeg! - en stor en! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...