Gå til innhold

FU: Hva har du av lær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjøl har jeg ikke mye å skryte av... Den gode gamle buttpluggen holder koken enda selvfølgelig. Men jeg gleder meg til å høre hva dere andre har:-)

Hankjønn bes ikke å svare.

tzatziki1365380058
Skrevet

Hm... Et par skopar, tror jeg. :)

Og en haug vesker....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og en haug vesker....

Tror ikke jeg har noen skinnvesker, faktisk.

Skrevet

Siden jeg er veldig usikker på om jeg faller inn under din definisjon av hannkjønn, tar jeg sjansen på å svare.

Jeg har en skinnjakke og et par par med sko av lær.

Gjest mor i oslo
Skrevet

Jeg har et par truser med Fransk åpning, jeg selger de gjerne?

Skrevet

Siden jeg er veldig usikker på om jeg faller inn under din definisjon av hannkjønn, tar jeg sjansen på å svare.

Jeg har en skinnjakke og et par par med sko av lær.

Godtar deg som hankjønn, sjøl om du er langt unna å være et mannfolk;-)

Skrevet

Godtar deg som hankjønn, sjøl om du er langt unna å være et mannfolk;-)

Godt parert. :)

Skrevet

Noen belter og sko har man da alltids. Mer kommer jeg ikke på. Har ikke skinnsofa engang.

Skrevet

Tror ikke jeg har noen skinnvesker, faktisk.

et par vesker og et par støvletter...

Skrevet

Tja... skal vi se.....

et par-tre skinnbelter, noen skinnvesker, en skinnjakke som jeg nesten aldri bruker, en god del skinnsko, og en skinnsofa, + diverse skinn med hår og alt.

Skrevet

Tja.. En veske, noen belter, en del skopar, bremmen til ridehjelmen min, div, ride/hesteutstyr... fotballen til guttungen? Den er vel egentlig ikke min da. :o)

ylvali1365381015
Skrevet

foruten lommebok og støvletter er det lite lær.

har litt av gummi da! ;-)

Skrevet

foruten lommebok og støvletter er det lite lær.

har litt av gummi da! ;-)

Jasså? Hva da?

ylvali1365381015
Skrevet

Jasså? Hva da?

vår alles kjære dildo, feks.

(alle=vi som kommuniserer her inne-ikke med henblikk på storfamilien eller noe ;-))

og litt annet stimulerende snacks.

(for ikke å nevne tyggegummi, et par kondomer og ellers huslige duppeditter og redskaper, som jeg antar hører hjemme på de fleste kjøkken)

:-)

Skrevet

Belte, sko og korsett =)

Æh, glem det, blander alltid lakk og lær. Av lær tror jeg ikke jeg har så mye.. støvletter kanskje.

Buttplug av lær??

ylvali1365381015
Skrevet

vår alles kjære dildo, feks.

(alle=vi som kommuniserer her inne-ikke med henblikk på storfamilien eller noe ;-))

og litt annet stimulerende snacks.

(for ikke å nevne tyggegummi, et par kondomer og ellers huslige duppeditter og redskaper, som jeg antar hører hjemme på de fleste kjøkken)

:-)

hadde en gang et sort miniskjørt av gummi...

det ble funnet av morem min under flyttesjauen, hadde ikke havnet i skuffen der det skulle. piinlig!

særlig når det lå i en plastpose meg et par håndjern.. *blush*)

Skrevet

en skinnkåpe, fire par skinnstøvletter, ett par skinnsko, skinnsofa, skinn-naglebelte, noen armbånd i skinn.

har visst ingen vesker i skinn, men en i "fake" skinn. Dessuten har jeg en pvc bukse, om det også skulle være interessant ;)

forøvrig kan nevnes at alt er i svart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...