Lucretia Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 en skinnkåpe, fire par skinnstøvletter, ett par skinnsko, skinnsofa, skinn-naglebelte, noen armbånd i skinn. har visst ingen vesker i skinn, men en i "fake" skinn. Dessuten har jeg en pvc bukse, om det også skulle være interessant forøvrig kan nevnes at alt er i svart. og dessuten et miniskjørt i skinn, eller kanskje det er fake? Litt usikker, kan ikke ta det frem å se på det nå heller pga det ligger foreløpig i den gamle leiligheten (jeg er midt i flytteprosess) Stolene til spisebordet er dessuten også dekket i sort lær, kom jeg på. 0 Siter
musikeren Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 og dessuten et miniskjørt i skinn, eller kanskje det er fake? Litt usikker, kan ikke ta det frem å se på det nå heller pga det ligger foreløpig i den gamle leiligheten (jeg er midt i flytteprosess) Stolene til spisebordet er dessuten også dekket i sort lær, kom jeg på. Wow! Hva med stussen? Har du en fin stuss? 0 Siter
musikeren Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Æh, glem det, blander alltid lakk og lær. Av lær tror jeg ikke jeg har så mye.. støvletter kanskje. Buttplug av lær?? Nåja... Oss imellom så har jeg ingen buttplug. Sier det bare for å nøre oppunder SSDs skitne fantasier;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 hadde en gang et sort miniskjørt av gummi... det ble funnet av morem min under flyttesjauen, hadde ikke havnet i skuffen der det skulle. piinlig! særlig når det lå i en plastpose meg et par håndjern.. *blush*) Steike.... Ikke verst;-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Steike.... Ikke verst;-) joooo! det føltes temmelig ille da iallefall!!! ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 joooo! det føltes temmelig ille da iallefall!!! ;-) Det var bedre da du hadde det på? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det var bedre da du hadde det på? heh... det kan du si! ;-D vi har det vel så bra uten dette skammens ikon nå. men vi skulle kanskje anskaffe noe sånt igjen? det er etter all sannsylighet lenge til vi flytter igjen! :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Wow! Hva med stussen? Har du en fin stuss? klart jeg har fin stuss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.