Gå til innhold

FU: Hva har du av lær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en skinnkåpe, fire par skinnstøvletter, ett par skinnsko, skinnsofa, skinn-naglebelte, noen armbånd i skinn.

har visst ingen vesker i skinn, men en i "fake" skinn. Dessuten har jeg en pvc bukse, om det også skulle være interessant ;)

forøvrig kan nevnes at alt er i svart.

og dessuten et miniskjørt i skinn, eller kanskje det er fake? Litt usikker, kan ikke ta det frem å se på det nå heller pga det ligger foreløpig i den gamle leiligheten (jeg er midt i flytteprosess)

Stolene til spisebordet er dessuten også dekket i sort lær, kom jeg på.

Skrevet

og dessuten et miniskjørt i skinn, eller kanskje det er fake? Litt usikker, kan ikke ta det frem å se på det nå heller pga det ligger foreløpig i den gamle leiligheten (jeg er midt i flytteprosess)

Stolene til spisebordet er dessuten også dekket i sort lær, kom jeg på.

Wow! Hva med stussen? Har du en fin stuss?

Skrevet

Æh, glem det, blander alltid lakk og lær. Av lær tror jeg ikke jeg har så mye.. støvletter kanskje.

Buttplug av lær??

Nåja... Oss imellom så har jeg ingen buttplug. Sier det bare for å nøre oppunder SSDs skitne fantasier;-)

Skrevet

hadde en gang et sort miniskjørt av gummi...

det ble funnet av morem min under flyttesjauen, hadde ikke havnet i skuffen der det skulle. piinlig!

særlig når det lå i en plastpose meg et par håndjern.. *blush*)

Steike.... Ikke verst;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Steike.... Ikke verst;-)

joooo! det føltes temmelig ille da iallefall!!! ;-)

Skrevet

joooo! det føltes temmelig ille da iallefall!!! ;-)

Det var bedre da du hadde det på?

ylvali1365381015
Skrevet

Det var bedre da du hadde det på?

heh... det kan du si! ;-D

vi har det vel så bra uten dette skammens ikon nå. men vi skulle kanskje anskaffe noe sånt igjen?

det er etter all sannsylighet lenge til vi flytter igjen! :-)

Skrevet

Wow! Hva med stussen? Har du en fin stuss?

klart jeg har fin stuss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...