nedtelling Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Huff saa forferdelig ... Haaper at mor vinner frem og treffer sonnen sin igjen. hadde haapet at det endte godt.... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Huff ja, et levende mareritt! Jeg hadde vel ikke hatt nerver igjen etter mye kortere tid enn hun har hatt med dette. Jeg synes hun virker sterk tross alt... Krysser fingrene for henne jeg! 0 Siter
Gjest Jaxxa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Et dessverre godt eksempel på hvordan det ikke lønner seg å følge loven. Hvis hun ikke vinner frem nå, bør hun kidnappe sønnen. 0 Siter
soleil Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Et dessverre godt eksempel på hvordan det ikke lønner seg å følge loven. Hvis hun ikke vinner frem nå, bør hun kidnappe sønnen. Sikkert ikke bare-bare for sønnen å flytte tilbake til moren heller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.