Gå til innhold

FU: Hvilken kake liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min favoritt er Verdens beste. Som god nr to har jeg surmelkskake, helt utrolig deilige kaker!! :)

Skrevet

bløtkake med vaniljekrem,jordbær,bananskiver og krem...mmmm....:)

har noen en oppskrift så skriver jeg den gjerne ned! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er ikke sikker på hva den heter, sånn med nøttebunn og gul krem oppå. Er det suksessterte?

Ellers liker jeg veldig godt ostekaker, fromasjkaker, dajm-iskake, kransekake, kokosmakroner, havremakroner... Oi... Det ble mye! Gleder meg til jul! :D

Skrevet

Sjokoladekaker er best! Særlig en jeg smakte, som hadde bunn av brownie, oppå der var det sjokolademousse, og et lokk av bringebærgelé på toppen. Frisk bærsaus til, nam nam!

Skrevet

Min favoritt er Troikakake! Men så lenge kaken inneholder sjokolade er de fleste gode :) Jeg er ikke glad i kremkaker da.

Skrevet

suksessterte, sjokoladekaker, marsipankake.. sikkert flere også :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Er ikke sikker på hva den heter, sånn med nøttebunn og gul krem oppå. Er det suksessterte?

Ellers liker jeg veldig godt ostekaker, fromasjkaker, dajm-iskake, kransekake, kokosmakroner, havremakroner... Oi... Det ble mye! Gleder meg til jul! :D

Suksessterte er den aller beste kaka jeg vet om.

Jeg lager den med mandelmunn.

Skrevet

Kransekake!!!

Sterkt utfordret av (mors) sjokoladekake!

"Second runner up" deles av mange, bl a gulrotkake, Verdens Beste og Fyrstekake.

Bunnplassen: Bløtkake og marsipankake, inklusive min egen bryllupskake! :-(

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tropisk aroma og noe som heter Mørk hemmelighet som jeg ikke aner hvordan man lager.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tropisk aroma og noe som heter Mørk hemmelighet som jeg ikke aner hvordan man lager.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Suksessterte er den aller beste kaka jeg vet om.

Jeg lager den med mandelmunn.

Hvordan lager man mandelmunn, du? ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvordan lager man mandelmunn, du? ;)

He, he.

Men får jo nesten mandelunn når jeg har spist den kaka da.

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

He, he.

Men får jo nesten mandelunn når jeg har spist den kaka da.

:)

Mmmm, ja. Den er kjempegod. :)

Gledet meg en hel uke før jeg skulle i konfirmasjon i vår. Slafs, så mange gode kaker! :D

Skrevet

Uff, her sitter jeg med knekkebrødene mine, og dere snakker om _kaker_?!

:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...