Gå til innhold

reise i gave til samboer

Anbefalte innlegg

Gjest gave til samboer
Skrevet

Har så lyst til å gi en eller annen reise/tur til samboeren min som har bursdag 8.12. Vi har aldri vært en weekend noe sted. Har ikke så mye penger, så det bør ikke bli så dyrt. Gjerne et sted man kan gjøre div. aktiviteter, spise god mat etc. Kanskje en hotellweekend, men det er vel dyrt? Utlandet blir fort veldig dyrt og skal vi til utlandet bør det være varme og det får man nok ikke billig i desember.

Gjest gave til samboer
Skrevet

Ps. bor i oslo så det bør være litt unna

Skrevet

Min gubbe fikk reise til bursdagen sin - en egotriptur uten meg :) - tenkt på det?

Skrevet

Min gubbe fikk reise til bursdagen sin - en egotriptur uten meg :) - tenkt på det?

Var det da han var i Pakistan på muslimtreff?

Skrevet

Var det da han var i Pakistan på muslimtreff?

Nei - han var på Svinesund etter Halalflesk.

Skrevet

Nei - han var på Svinesund etter Halalflesk.

hehe, javel:)

Gjest lykke til
Skrevet

Du kan finne billige turer til utlandet. Det kan faktisk bli billigere med fly og opphold der enn det blir her hjemme, Praha f.eks. billigt å leve der er det også. Nå kan det hende at de skrur opp prisene når det nærmer seg jul da ....

Bestiller du i god tid, så kan du finne råbillige flyturer, bestiller du hotell på egen hånd kan det bli billigt også.

Så kommer det an på hvor i landet du bor da .....

men jeg kan anbefale en helg i Oslo, lørdag drar dere på Wallmanns, her får dere en helaften med god mat og underholdning

eller at dere tar toget til Bergen og koser dere der en helg :) Har aldri hatt sansen for den byen, men etter at min kjære overrasket meg med en langhelg her anbefales det på det sterkeste :).

Skrevet

Ps. bor i oslo så det bør være litt unna

Bor du i Oslo, er det jo ikke noe problem med å finne billige reiser. Norwegian har jo nå turer f.eks til Tallinn og Riga for 200 kr. én vei. Der lever du billig også.

Skrevet

Det er billig å reise til London. Hotell er også billig om du ikke er for nøye på standarden. Masse å finne på. Salg i januar.

Skrevet

London kan du få veldig billig, sjekket akkurat en tur fra 10. til 11. desember, fly tur/retur, hotell en natt. 560,- pr. person, inkludert alle avgifter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...