Gjest gave til samboer Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Har så lyst til å gi en eller annen reise/tur til samboeren min som har bursdag 8.12. Vi har aldri vært en weekend noe sted. Har ikke så mye penger, så det bør ikke bli så dyrt. Gjerne et sted man kan gjøre div. aktiviteter, spise god mat etc. Kanskje en hotellweekend, men det er vel dyrt? Utlandet blir fort veldig dyrt og skal vi til utlandet bør det være varme og det får man nok ikke billig i desember. 0 Siter
Gjest gave til samboer Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ps. bor i oslo så det bør være litt unna 0 Siter
flisa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Min gubbe fikk reise til bursdagen sin - en egotriptur uten meg - tenkt på det? 0 Siter
Gjest pirjoo Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Min gubbe fikk reise til bursdagen sin - en egotriptur uten meg - tenkt på det? Var det da han var i Pakistan på muslimtreff? 0 Siter
flisa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Var det da han var i Pakistan på muslimtreff? Nei - han var på Svinesund etter Halalflesk. 0 Siter
Gjest pirjoo Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Nei - han var på Svinesund etter Halalflesk. hehe, javel:) 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Du kan finne billige turer til utlandet. Det kan faktisk bli billigere med fly og opphold der enn det blir her hjemme, Praha f.eks. billigt å leve der er det også. Nå kan det hende at de skrur opp prisene når det nærmer seg jul da .... Bestiller du i god tid, så kan du finne råbillige flyturer, bestiller du hotell på egen hånd kan det bli billigt også. Så kommer det an på hvor i landet du bor da ..... men jeg kan anbefale en helg i Oslo, lørdag drar dere på Wallmanns, her får dere en helaften med god mat og underholdning eller at dere tar toget til Bergen og koser dere der en helg Har aldri hatt sansen for den byen, men etter at min kjære overrasket meg med en langhelg her anbefales det på det sterkeste . 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ps. bor i oslo så det bør være litt unna Bor du i Oslo, er det jo ikke noe problem med å finne billige reiser. Norwegian har jo nå turer f.eks til Tallinn og Riga for 200 kr. én vei. Der lever du billig også. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det er billig å reise til London. Hotell er også billig om du ikke er for nøye på standarden. Masse å finne på. Salg i januar. 0 Siter
mettewa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 London kan du få veldig billig, sjekket akkurat en tur fra 10. til 11. desember, fly tur/retur, hotell en natt. 560,- pr. person, inkludert alle avgifter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.