Gå til innhold

Lakk og lær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Lillemus

3

• Lucretia

3

• ylvali1365381015

3

Gjest the caveman16

det finnes ingenting mer sexy,bortsett fra total nakenhet på bjørneskinn eller inni pelskåpe, enn en vell utfylt dame, med rødt flammende hår, struttende korsett og miniskørt med knehøye, sorte skinnstøvler med naggler, stropper og en ti cm høy stålhæl. håndjern er også en del av pakken.

Jeg og en kompis satt ute på en pub på Karl Johan på lørdag, og diskuterte det der. Det går jo en del lørdagspynta kvinner i diverse stæsj forbi.

Vi var begge enige om at vi trivdes best med kvinner som kledde seg ... eh, normalt, og ikke bevisst gikk for å dytte fram pupper, vise mest mulig bein og generelt kle seg så sexy som overhodet mulig.

Vi brukte en jente som satt i nærheten av oss som eksempel på hvordan en snerten jente bør kle seg. Hun gikk i helt vanlige jeans og en hvit skjorte med en knapp kneppet opp øverst sånn at den øvre delen av hennes bryster syntes - men det så mest ut som om hun hadde glemt å kneppe den igjen, og at det ikke var bevisst for å framheve noe som helst.

Det var sexy.

Jeg lurer for øvrig på om hun hørte hva vi snakket om, for hun tok turen bortom og holdt oss med selskap fram til vi gikk. :)

Det er jeg svært enig med deg i. Det er slikt som er sexy.

Overlesset er ikke bra, selv om jeg titter på det også, så kan tunga henge på tredje knappehullet av vanlig kledde jenter.

Annonse

Gjest Princess Peach

Nå praktiserer min kjære og jeg litt mild sm, men vi har aldri brukt lakk og lær. Men jeg synes ikke tanken på å sitte overskrevs over darlingen i et lakk/skinn miniskjørt uten noe under, og evt høyhælte lakk/skinn sko på, er frastøtende...

Hver sin smak. :)

Gjest Princess Peach

det finnes ingenting mer sexy,bortsett fra total nakenhet på bjørneskinn eller inni pelskåpe, enn en vell utfylt dame, med rødt flammende hår, struttende korsett og miniskørt med knehøye, sorte skinnstøvler med naggler, stropper og en ti cm høy stålhæl. håndjern er også en del av pakken.

Ok, hver sin smak da altså! :D

Gjest lakkjente

Velger å ikke bruke nick i dag, men er en gammel doler som stort sett skriver "husmor" innlegg.

Jeg digger lakk/lær etc, og kler meg gjerne i det for mannen min, som også digger det. Passer perfekt i s/m forholdet jeg lever i, enn om jeg til daglig er en respetabel husmor i vanlig jobb.På byen er jeg den "vanlige dama" som kler seg normalt pent.

Annonse

Gjest Princess Peach

Velger å ikke bruke nick i dag, men er en gammel doler som stort sett skriver "husmor" innlegg.

Jeg digger lakk/lær etc, og kler meg gjerne i det for mannen min, som også digger det. Passer perfekt i s/m forholdet jeg lever i, enn om jeg til daglig er en respetabel husmor i vanlig jobb.På byen er jeg den "vanlige dama" som kler seg normalt pent.

Ohlala, kinky. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem du er. ;)

Vanlig sexy undertøy kan være fint det også, men jeg liker ikke så mye dill egentlig. :)

Samme her. Og hadde darlingen stilt i latex, lakk og lær på soverommet (fant ikke noe passende bilde på nettet) så hadde jeg med stor sannsynlighet ledd meg aldeles forverdet... :o)

Nei, jeg liker ham aller, aller best helt in natura jeg. Ingenting er så sexy som hans nakne hud...

Gjest Princess Peach

Samme her. Og hadde darlingen stilt i latex, lakk og lær på soverommet (fant ikke noe passende bilde på nettet) så hadde jeg med stor sannsynlighet ledd meg aldeles forverdet... :o)

Nei, jeg liker ham aller, aller best helt in natura jeg. Ingenting er så sexy som hans nakne hud...

Haha, ja, der sa du det. :)

Det er jo mye bedre med hud mot hud... ;)

Haha, ja, der sa du det. :)

Det er jo mye bedre med hud mot hud... ;)

*Sukk* Det er 15 dager til jeg kan kjenne den fløyelsmyke huden hans mot min igjen... *Sukker og savner*

Er det forresten vanlig at menn (voksne menn altså!) har hud som fløyel!? Det eneste jeg har observert av såper i dusjen hans (bortsett fra den haugen jeg har drasset inn der...) er lano såpestykker, fatter ikke at det er mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...