Gå til innhold

FrokostTV-dama

Anbefalte innlegg

Gjest stakkar....!
Skrevet

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over hun frokostTV-dama på NRK? Synes hun er så ekstremt uprofesjonell, brautende og fnistrete....har IKKE sansen for henne nei...

dere da?

Gjest Er det henne?
Skrevet

Hva heter hun? Er det hun som heter "Vår Staude"?

Gjest stakkar....!
Skrevet

Nei! Ikke Vår! Men hun andre...hun som er på akkurat nå...

Skrevet

Vår Staude er på TV2. Hun som menes her er sikkert Cille Biermann, eller noe sånnt. Hun fniser. Har ikke heller sansen for henne.

Skrevet

Liker Cille veldig godt jeg, synes hun er så naturlig og "vanlig" liksom. Ikke en av disse oppdolla bertene som er overalt på skjermen om dagen.

Skrevet

Har aldri sett på jeg - men av disse http://www.nrk.no/magasin/tidlig/1.857241 hadde jeg helt sikkert bare tålt han kjekke mannen på morran.

De verste jeg ser er det henne: http://www.nrk.no/magasin/tidlig/1.857241

og han:http://www.propaganda-as.no/km_bilde/7/2174397.jpg - og så hun som jeg ikke finner bilde av - som var sammen med han - hes røst.

De gjorde narr av alt på en måte - snørrhovne.

Jeg klarer ikke gladjenter om morran. Synes heller ikke at Cille B er noe flink som programleder. Så hvis det var henne du mente er jeg helt enig.

Men jeg ser jo aldri på frokost-Tv heller, når jeg tenker etter. Om morgenen er det kun radio som er tingen, hvis jeg har noe på i det hele tatt. Til vanlig er det kun lyden av knekkebrødtygging som fyller kjøkkenet.

Skrevet

Jeg klarer ikke gladjenter om morran. Synes heller ikke at Cille B er noe flink som programleder. Så hvis det var henne du mente er jeg helt enig.

Men jeg ser jo aldri på frokost-Tv heller, når jeg tenker etter. Om morgenen er det kun radio som er tingen, hvis jeg har noe på i det hele tatt. Til vanlig er det kun lyden av knekkebrødtygging som fyller kjøkkenet.

Jeg må ha "NRK Alltid nyheter" -ikke musikk eller annet fjas....det gjelder forøvrig hele dagen - hehe

Skrevet

Også jeg har irritert meg over henne!

Hun ler på feil plass, avbryter Nome og sier ting jeg får helt fnatt av!

Jeg orker rett og slett ikke se på, når hun er der! Sukk, men Nome er jo flink.....

Gjest stakkars....!
Skrevet

Også jeg har irritert meg over henne!

Hun ler på feil plass, avbryter Nome og sier ting jeg får helt fnatt av!

Jeg orker rett og slett ikke se på, når hun er der! Sukk, men Nome er jo flink.....

Helt enig! Er så pinlig når hun begynner å le synes jeg...av og til fornemmer jeg en falsk latter også, virker slik iallefall. Nome virker litt oppgitt noen ganger. Enig i at han er flink!

Gjest høstnick
Skrevet

Helt enig! Er så pinlig når hun begynner å le synes jeg...av og til fornemmer jeg en falsk latter også, virker slik iallefall. Nome virker litt oppgitt noen ganger. Enig i at han er flink!

Nome er koselig han.

Skrevet

Nei! Ikke Vår! Men hun andre...hun som er på akkurat nå...

Signe Tynning heter hun.

Gjest stakkar....!
Skrevet

Signe Tynning heter hun.

Nei...hun heter Cille Biermann...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...