Gå til innhold

Kaos i hodet mitt...

Anbefalte innlegg

Gjest bare kaos
Skrevet

Er det flere her med 1000 ting å tenke på? Hvordan klarer dere i det hele tatt å få gjort noe når tusen ting skriker om å bli gjort?

Jeg er slik at jeg blir helt lammet når det er så mye at jeg glir ned forran TVen eller dataen og gjør ingenting istededfor.

Hvordan klarer dere å få gjort ting? Har dere mange ting som er minst like viktige og hvordan klarer dere å prioritere og sortere?

Jeg er tydeligvis administrerende her i huset, tenk om vi kunne dele på noen av disse 1000 tingene og automatisk gjøre litt hver. Men neida, jeg må tenke og delegere...

Phu..

Skrevet

Lag deg en liste og ranger. Deretter delegerer du.

Lager alltid liste når det er 1000 ting i hodet mitt. Da ser jeg fort hva som er viktigst og hva som kan vente.

Gjest familieplanlegger
Skrevet

Kjøp familieplanleggeren (eller lag en selv), her skriver du opp dag for dag, alle aktiviteter dere har, hvem skal gjøre hva av husarbeid osv osv. Når alle har lært seg å lese på denne hver dag, så skal du se at ting går mye lettere :).

Skrevet

Kjøp familieplanleggeren (eller lag en selv), her skriver du opp dag for dag, alle aktiviteter dere har, hvem skal gjøre hva av husarbeid osv osv. Når alle har lært seg å lese på denne hver dag, så skal du se at ting går mye lettere :).

Hvor får jeg kjøpt familieplanleggeren? Er det en spesiell kalender eller noe slikt som heter det?

Gjest familieplanlegger
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt familieplanleggeren? Er det en spesiell kalender eller noe slikt som heter det?

Den får du kjøpt hos bokhandlere bl.a.

Denne kalenderen har en rubrikk for hvert familiemedlem, hver dag. Vi får den forøvrig i postkassa, reklame fra kommunen, men jeg vet at det finnes mange fine hos bokhandleren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...