Gå til innhold

Hva slags mennesker liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er en kvinne/mann. Hvem beundrer du, hvem ønsker du som venn, foretrekker du venner med et pent utseende, middels eller ok utseende, eller kanskje noen som er mindre pene? Personlighet, hva slags personlighet liker du best?

Kort sagt: Hva slags mennesker liker du best?

Skrevet

Jeg liker mennesker som er i stand til å kommunisere annet enn hva de skal ha til middag. :) Ellers bør vi ikke mene det samme engang.

Skrevet

Liker best mennesker som er åpne og ærlige og har evnen til å vise følelser.

Jeg liker sterke personligheter, men ikke folk som tror de er verdensmester i alt.

Når det gjelder utseende betyr det mest for førsteinntrykket tror jeg, jeg kan se på en person og tenke at han/hun ikke er særlig tiltrekkende, for så å bli kjent med vedkommende og oppdage at det er verdens skjønneste person.

Gjest -Mvh Frk.Hemmelig
Skrevet

Må ha godt humør og ikke minst glimt i øyet.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg liker de som er pene. Spiller ingen rolle om de er kjedelige, ekle og uinterressante å være sammen med. Men pene _må_ de være.

Skrevet

Jeg liker de som er pene. Spiller ingen rolle om de er kjedelige, ekle og uinterressante å være sammen med. Men pene _må_ de være.

Hehe ;o)

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg liker middels pene mennesker, som ikke vekker oppsikt på den ene eller andre måten pga utseendet. De skal prate og være livlige, men alt med måte. Gjerrige folk er kjedelige, særlig når de er gjerrige overfor alle andre men spandable på seg selv. De må kunne være litt åpne om seg og sitt liv, men det går en grense, og de må også være interessert i å høre om meg og mitt hvis jeg trenger å prate, selvfølgelig med måte den veien også. Ærlighet er et must, og å kunne la være å plapre om alt du sier til andre. Dette holder nok tenker jeg. Som regel må en fire på krava! Det må vel de som velger meg til venn også...

ylvali1365381015
Skrevet

Liker best mennesker som er åpne og ærlige og har evnen til å vise følelser.

Jeg liker sterke personligheter, men ikke folk som tror de er verdensmester i alt.

Når det gjelder utseende betyr det mest for førsteinntrykket tror jeg, jeg kan se på en person og tenke at han/hun ikke er særlig tiltrekkende, for så å bli kjent med vedkommende og oppdage at det er verdens skjønneste person.

underskriver her.

men kan ikke si at jeg tillegger utseendet vekt, førsteinntrykket går mer på et åpent og hyggelig ansikt, med tydelige tegn på at det foregår ting under topplokket.

evnen til kommunikasjon og engasjement er også viktig.

Skrevet

Jeg liker godt de som "alltid" er i godt humør og som lyser opp rommet. Folk som har humor og som ler mye :)

Skrevet

Mennesker som ikke stiller masse dumme spørsmal, liker jeg aller best!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...