Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 *LOL* En liten løve! Jeg må si jeg er meget skuffet over at hun ikke har en ulvinne i stedet. Jeg tror jeg hadde trivdes godt der. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg må si jeg er meget skuffet over at hun ikke har en ulvinne i stedet. Jeg tror jeg hadde trivdes godt der. Hva med en prinsesse, da? Hadde jo passet bra i det palasset. 0 Siter
Gjest Abedissen ..................(Ulvinnen) Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor i et kollektiv langt ute på landet, vi er 10 personer i husstanden, og av luksus har vi svømmebasseng i hagen. Åja, og så er det i nordnorge. hahaha tror du virkelig at folk vil svare på dette her? Du samler bare opplysninger for å få kontroll på folk her inne. og nysgjerrige spørsmål stilt med anonymt nick kan vente svært få svar. *rister på hue* Er du også ute av klosteret? Det har jeg ikke en gang oppdaget. *bekymret* Skal tro om Gyda også har stukket av? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hva med en prinsesse, da? Hadde jo passet bra i det palasset. Ja, selvsagt! Du er selvskreven der. Og så kan jeg stille enten som kjeledyret ditt eller vaktulv. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ja, selvsagt! Du er selvskreven der. Og så kan jeg stille enten som kjeledyret ditt eller vaktulv. En prinsesse med en ulv som kjæledyr synes jeg høres bra ut. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 En prinsesse med en ulv som kjæledyr synes jeg høres bra ut. Vi blir nok et bra team :-) Du får hviske meg i øret hvilke beilere som får slippe til og hvilke du vil jeg skal flekke min flotte tanngard for. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Vi blir nok et bra team :-) Du får hviske meg i øret hvilke beilere som får slippe til og hvilke du vil jeg skal flekke min flotte tanngard for. Vær du trygg. Kun de flotteste, stiligste og mest galante får entre slottsbalkongen, so to speak. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor under en liten stein i Nordmarka. Nylig fikk jeg bredbånd der. 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 I live in a shoebox in the middle of the road 0 Siter
Gjest amber sun - nonne 1 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Er du også ute av klosteret? Det har jeg ikke en gang oppdaget. *bekymret* Skal tro om Gyda også har stukket av? Neida, jeg måtte bare forvirre litt. ;-) Jeg er fortsatt nonne 1 i klosteret jeg, dydig som jeg er. ;-P hehe (ps. er ikke på msn fordi jeg driver og maler cella på klosteret, derfor jeg ikke svarte deg der i tide) :-D 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Vi bor på Galhøpiggen i en lite hytte på 10 kvm, og vi er to voksne og ti barn. Vi har flusst med plass og luksus i overmål med utedo og greier. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1159279094' post='3310359] Jeg bor i Tøseveien 7, en villa på Sørlandet. Aha, du later også som du har flyttet ut av klosteret? ;-P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Neida, jeg måtte bare forvirre litt. ;-) Jeg er fortsatt nonne 1 i klosteret jeg, dydig som jeg er. ;-P hehe (ps. er ikke på msn fordi jeg driver og maler cella på klosteret, derfor jeg ikke svarte deg der i tide) :-D Godt at du er her hos meg! cella di blir bare så bra! *Titter* Tar du min også etterpå? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Godt at du er her hos meg! cella di blir bare så bra! *Titter* Tar du min også etterpå? Det kan jeg godt gjøre. Er så godt igang her. Full av malingsflekker er jeg også, så jeg stikker bortom og maler din celle etterpå. *s* Er caffe latte en bra farge tror du? :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Vær du trygg. Kun de flotteste, stiligste og mest galante får entre slottsbalkongen, so to speak. Da blir det mye knurrung på meg, forstår jeg.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Da blir det mye knurrung på meg, forstår jeg.. Jepp, men du må være snill med dem jeg liker, da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det kan jeg godt gjøre. Er så godt igang her. Full av malingsflekker er jeg også, så jeg stikker bortom og maler din celle etterpå. *s* Er caffe latte en bra farge tror du? :-D Jeg vil heller ha fargen Tanke. Det passer med mitt fredelige "gemytt" 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg vil heller ha fargen Tanke. Det passer med mitt fredelige "gemytt" Ok. *skraper sammen malingsrestene fra Tanke-malingsspannet* :-) Kommer over om en halvtime og maler, da er jeg ferdig her. *s* hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jepp, men du må være snill med dem jeg liker, da. Jeg kan være utrolig grei. Så jeg skal ikke skremme noen unødvendig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg kan være utrolig grei. Så jeg skal ikke skremme noen unødvendig. Finfint! *venter på besøk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.