Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "regner" med at du bare skrev det for å pisse ut "oghvorilandet" men jeg måtte bare få det ut likevel.

Er noe trist om dagen pga alt det ille som skjer i verden og lot det gå ut over deg.

sorry!

det går bra du. jeg tok det for gitt at alle ville skjønne at jeg bare tulla..... i virkeligheten har jeg ingen løve:P

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

13

• dolores83

12

• amber sun

7

• Angelica :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Finfint! :)

*venter på besøk*

Du får bare smile litt, så kommer de på rekke og rad.

Skrevet

Ok.

*skraper sammen malingsrestene fra Tanke-malingsspannet*

:-)

Kommer over om en halvtime og maler, da er jeg ferdig her. *s*

hehe

Tusen takk, du er den greieste av nonnene som er i klosteret for øyeblikket.

*Speider etter Angelica, Gyda og Hare*

Skrevet

Jeg må si jeg er meget skuffet over at hun ikke har en ulvinne i stedet. Jeg tror jeg hadde trivdes godt der.

vi hadde en ulvinne før, men hun og løven gikk dessverre ikke så godt overens:(

Skrevet

I live in a shoebox in the middle of the road

Håper ingen slemme biler treffer deg!

*Bærer skoesken forsiktig ut i veikanten*

Skrevet

vi hadde en ulvinne før, men hun og løven gikk dessverre ikke så godt overens:(

Så synd!

Men jeg håper at du likevel lar prinsessen og meg få flytte inn, hvis jeg lover å holde meg unna Otto?

Skrevet

Jeg bor under en liten stein i Nordmarka. Nylig fikk jeg bredbånd der.

Så langt teknikken har nådd nå!

*Imponert*

Skrevet

Så synd!

Men jeg håper at du likevel lar prinsessen og meg få flytte inn, hvis jeg lover å holde meg unna Otto?

jada, det går bra. og otto har forresten blitt mye "rundere i kantene" etter hvert som han har blitt eldre, så dere kommer sikkert til å bli gode venner. han er en skikkelig koseløve, skal jeg si deg:)

jeg tenkte kanskje at du og prinsessen kunne flytte inn i tårnet? er det greit?

Skrevet

jada, det går bra. og otto har forresten blitt mye "rundere i kantene" etter hvert som han har blitt eldre, så dere kommer sikkert til å bli gode venner. han er en skikkelig koseløve, skal jeg si deg:)

jeg tenkte kanskje at du og prinsessen kunne flytte inn i tårnet? er det greit?

Tårnet blir helt prima!

Jeg skal nok kose mye med Otto, så dette blir toppers!

Skrevet

Er du også ute av klosteret?

Det har jeg ikke en gang oppdaget. *bekymret*

Skal tro om Gyda også har stukket av?

Jeg er her! *rekker lydig opp hånden*

Men jeg må innrømme at jeg har vært mye i agurkåkeren i det siste. Jeg har tynna ut.

Gjest Gyda - nonne nr 2
Skrevet

Tusen takk, du er den greieste av nonnene som er i klosteret for øyeblikket.

*Speider etter Angelica, Gyda og Hare*

Jeg har altså meldt meg litt lengre oppe i tråden.

Jeg drar da aldri fra klosteret frivillig. (Bare på kortere, nødvendige utflukter.)

Skrevet

Jeg er her! *rekker lydig opp hånden*

Men jeg må innrømme at jeg har vært mye i agurkåkeren i det siste. Jeg har tynna ut.

Godt at du ikke har sviktet oss. da er vi nesten fulltallige.

Måtte du neie i åkeren i dag også?

Skrevet

Jeg har altså meldt meg litt lengre oppe i tråden.

Jeg drar da aldri fra klosteret frivillig. (Bare på kortere, nødvendige utflukter.)

Vet du, jeg har ikke hørt neverluren på noen dager. Den er vel ikke lagt på hylla?

Skrevet

Ja, jeg er altså nonne.

Og det betyr jo at jeg holder til i et kloster. Et meget hyggelig et, må jeg si. Flytter aldri derfra frivillig.

Skrevet

Ja, jeg er altså nonne.

Og det betyr jo at jeg holder til i et kloster. Et meget hyggelig et, må jeg si. Flytter aldri derfra frivillig.

Det klosteret har blitt så bra etter at vi bygde på og fikk spa-avdelingen ferdig, syns jeg.

Skrevet

Jeg bor i et kollektiv langt ute på landet, vi er 10 personer i husstanden, og av luksus har vi svømmebasseng i hagen. Åja, og så er det i nordnorge.

hahaha tror du virkelig at folk vil svare på dette her? Du samler bare opplysninger for å få kontroll på folk her inne. og nysgjerrige spørsmål stilt med anonymt nick kan vente svært få svar.

*rister på hue*

Jeg mener å huske at du hadde egen hjemmeside med bilder å det hele. Fikk du kalde føtter???

Skrevet

Det klosteret har blitt så bra etter at vi bygde på og fikk spa-avdelingen ferdig, syns jeg.

Ja - helt fantastisk!

Og nå er jo agurksesongen snart over også. ;-)

Skrevet

det går bra du. jeg tok det for gitt at alle ville skjønne at jeg bare tulla..... i virkeligheten har jeg ingen løve:P

Nå var jeg redd du skulle si at du ikke hadde tårn!

*Lettere bekymret*

Skrevet

Godt at du ikke har sviktet oss. da er vi nesten fulltallige.

Måtte du neie i åkeren i dag også?

Måtte?

Det er aldri noe jeg har følt meg pressa til. Det gjør jeg veldig frivillig. :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...