dolores83 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg "regner" med at du bare skrev det for å pisse ut "oghvorilandet" men jeg måtte bare få det ut likevel. Er noe trist om dagen pga alt det ille som skjer i verden og lot det gå ut over deg. sorry! det går bra du. jeg tok det for gitt at alle ville skjønne at jeg bare tulla..... i virkeligheten har jeg ingen løve:P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Finfint! *venter på besøk* Du får bare smile litt, så kommer de på rekke og rad. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ok. *skraper sammen malingsrestene fra Tanke-malingsspannet* :-) Kommer over om en halvtime og maler, da er jeg ferdig her. *s* hehe Tusen takk, du er den greieste av nonnene som er i klosteret for øyeblikket. *Speider etter Angelica, Gyda og Hare* 0 Siter
dolores83 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 *LOL* En liten løve! ja, den heter Otto. 0 Siter
dolores83 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg må si jeg er meget skuffet over at hun ikke har en ulvinne i stedet. Jeg tror jeg hadde trivdes godt der. vi hadde en ulvinne før, men hun og løven gikk dessverre ikke så godt overens:( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 I live in a shoebox in the middle of the road Håper ingen slemme biler treffer deg! *Bærer skoesken forsiktig ut i veikanten* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 vi hadde en ulvinne før, men hun og løven gikk dessverre ikke så godt overens:( Så synd! Men jeg håper at du likevel lar prinsessen og meg få flytte inn, hvis jeg lover å holde meg unna Otto? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor under en liten stein i Nordmarka. Nylig fikk jeg bredbånd der. Så langt teknikken har nådd nå! *Imponert* 0 Siter
dolores83 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Så synd! Men jeg håper at du likevel lar prinsessen og meg få flytte inn, hvis jeg lover å holde meg unna Otto? jada, det går bra. og otto har forresten blitt mye "rundere i kantene" etter hvert som han har blitt eldre, så dere kommer sikkert til å bli gode venner. han er en skikkelig koseløve, skal jeg si deg:) jeg tenkte kanskje at du og prinsessen kunne flytte inn i tårnet? er det greit? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 jada, det går bra. og otto har forresten blitt mye "rundere i kantene" etter hvert som han har blitt eldre, så dere kommer sikkert til å bli gode venner. han er en skikkelig koseløve, skal jeg si deg:) jeg tenkte kanskje at du og prinsessen kunne flytte inn i tårnet? er det greit? Tårnet blir helt prima! Jeg skal nok kose mye med Otto, så dette blir toppers! 0 Siter
Gyda Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Er du også ute av klosteret? Det har jeg ikke en gang oppdaget. *bekymret* Skal tro om Gyda også har stukket av? Jeg er her! *rekker lydig opp hånden* Men jeg må innrømme at jeg har vært mye i agurkåkeren i det siste. Jeg har tynna ut. 0 Siter
Gjest Gyda - nonne nr 2 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Tusen takk, du er den greieste av nonnene som er i klosteret for øyeblikket. *Speider etter Angelica, Gyda og Hare* Jeg har altså meldt meg litt lengre oppe i tråden. Jeg drar da aldri fra klosteret frivillig. (Bare på kortere, nødvendige utflukter.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg er her! *rekker lydig opp hånden* Men jeg må innrømme at jeg har vært mye i agurkåkeren i det siste. Jeg har tynna ut. Godt at du ikke har sviktet oss. da er vi nesten fulltallige. Måtte du neie i åkeren i dag også? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg har altså meldt meg litt lengre oppe i tråden. Jeg drar da aldri fra klosteret frivillig. (Bare på kortere, nødvendige utflukter.) Vet du, jeg har ikke hørt neverluren på noen dager. Den er vel ikke lagt på hylla? 0 Siter
Gyda Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ja, jeg er altså nonne. Og det betyr jo at jeg holder til i et kloster. Et meget hyggelig et, må jeg si. Flytter aldri derfra frivillig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ja, jeg er altså nonne. Og det betyr jo at jeg holder til i et kloster. Et meget hyggelig et, må jeg si. Flytter aldri derfra frivillig. Det klosteret har blitt så bra etter at vi bygde på og fikk spa-avdelingen ferdig, syns jeg. 0 Siter
kosen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor i et kollektiv langt ute på landet, vi er 10 personer i husstanden, og av luksus har vi svømmebasseng i hagen. Åja, og så er det i nordnorge. hahaha tror du virkelig at folk vil svare på dette her? Du samler bare opplysninger for å få kontroll på folk her inne. og nysgjerrige spørsmål stilt med anonymt nick kan vente svært få svar. *rister på hue* Jeg mener å huske at du hadde egen hjemmeside med bilder å det hele. Fikk du kalde føtter??? 0 Siter
Gyda Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det klosteret har blitt så bra etter at vi bygde på og fikk spa-avdelingen ferdig, syns jeg. Ja - helt fantastisk! Og nå er jo agurksesongen snart over også. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 det går bra du. jeg tok det for gitt at alle ville skjønne at jeg bare tulla..... i virkeligheten har jeg ingen løve:P Nå var jeg redd du skulle si at du ikke hadde tårn! *Lettere bekymret* 0 Siter
Gyda Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Godt at du ikke har sviktet oss. da er vi nesten fulltallige. Måtte du neie i åkeren i dag også? Måtte? Det er aldri noe jeg har følt meg pressa til. Det gjør jeg veldig frivillig. :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.