Gjest prust Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Støtter forslaget, helt klart. Men anmodningen kunne kanskje vært skrevet på en litt høfligere måte..? Hørte en debatt i sta på Kanal 24 mellom rektoren på skolen og denne Nancy som er nevnt i Dagbladet. Den godeste Nancy var dypt opprørt over at hennes gutt ikke skulle få lov å stå, slik han var lært opp til hjemme. Så om det ble så mye griseri fikk vel skolen heller lære ungene å tørke opp etter seg selv!! Ja, hun ville sikkert blitt overlykkelig om det var nettopp slik den nye bestemmelsen lød.. Næpskrell. Vi hadde noen snekkere her en periode som selvsagt også lånte doen, og det så faen ikke ut etter dem. Jeg begynte å legge avispapir rundt hele doen de dagene snekkerne skulle jobbe, for å unngå de store, gule dammene på gulvet.... Er det mulig??? For noen grisete snekkere....! BUERK! Men alvorlig talt så skjønner jeg det ikke helt. En mann eller gutt som VIL stå og tisse - han skal jo ta opp ringen og så tisse i doskåla. Hvordan kan det da bli tissesøl oppå ringen??? Og at voksne folk som ser at de tisser utenfor og på golvet (slik dine snekkere gjorde), ikke vasker etter seg, er jo en skam! At de ikke skjemmes! En konsekvens av at de søler, må jo være at de innser at de må sitte (eller vaske da...). Fatter ikke at det er så vanskelig! Mannen min veksler mellom å stå og å sitte. Jeg har vel aldri merket noe søl. Gutten min (som går på den nevnte skolen), søler sjelden. Han står som regel, men må vel sitte nå fremover hvis han MÅ tisse de få timene skolen varer. Han holder seg helst til han kommer hjem... 0 Siter
Sofline Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Enig med deg. Det er ikke særlig lekkert å sette seg ned på en do som er full av tisseflekker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.