Gå til innhold

Til alle jenter her inne! Et spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Lyst til å starte nettbutikk.
Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å starte en nettbutikk av noe slag..men er usikker på hva jeg vil selge, da jeg har så mange ideer nå om dagen..;)

Har tenkt at målgruppen skulle være kvinner, stort sett..og har tenkt litt på barnetøy, mammaklær, hudpleie, sminke, scrapbooking o.l.. Evt klær for jenter som trenger større str. Synes selv det er lite utvalg av det, og at en del av nettbutikkene som selger dette, har mer "kjerringklær" som flere kaller det.;)

Men jeg er usikker og vil derfor høre med dere om hva dere kjøper på nett, og hva dere kunne tenke dere. Evt andre ting enn det jeg nevnte ovenfor..

Noen råd og ideer til meg?

Mottas med stor takk! :)

Gjest retunert masse klær pga det :(
Skrevet

Stilige klær i store størrelser!

Enig ... men det beste er å prøve klærne allikevel. Det er såååå stor forskjell på størrelsene, så det er umulig å få til en ordentlig nettbutikk på den måten. Det hjelper lite å lage en str.guide når det varierer så veldig ....

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159278960' post='3310356]

Vesker! :D

Enig :)

Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å finne bra bher, sportsbher og andre for jenter med store pupper rett og slett. Ikke fete jenter, men storbrystede, i god kvalitet... og ikke altfor dyrt.

Skrevet

I den grad jeg bruker nettbutikker, har jeg sans for de som er litt spesialiserte, med mindre de er av de helt store, og der er du vel ikke ennå.

Sats helst på noe du selv har greie på og kanskje har kontakter. Vet lite om markedet for store klær, men hørtes f.eks. ikke så dumt ut.

Skrevet

Astrix og jeg blir veldig glad hvis du selger bukser med lengde 36 og 38 tommer :o)

Og vi er sikkert ikke de eneste ;o)

Skrevet

Langbukser er f.eks. håpløst å kjøpe uprøvd. Jeg returnete 4 bukser i dag, da jeg fikk begge lårene inn i et bein, og buksene datt av meg! Da hadde jeg målt meg rundt liv og mage, og sett i tabellene! Andre bukser gaper 50 cm i livet, og er 50 cm for side (litt overdrevet).

BH'er prøver jeg også før kjøp.

Jeg har skrevet etter mange overdeler, og det går som oftest bra.

Spill og gaveartikler går jo an å kjøpe over nett.

Skrevet

Astrix og jeg blir veldig glad hvis du selger bukser med lengde 36 og 38 tommer :o)

Og vi er sikkert ikke de eneste ;o)

hm, jeg har liksom sett for meg at du ikke var så høy. merkelig hvordan man lager seg bilder av folk man aldri har sett:D

Skrevet

Barneklær som er litt spesielle, men ikke for dyre ville være aktuelt for meg.

Flott med dameklær i større størrelser. Men ha masse bilder av klærne, ellers tør jeg ikke kjøpe. Ha også gode størrelsesbeskrivelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...