Gjest im so confused Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 snart vinterdekk sesong og då har eg ett sprørsmål ang dette med piggdekk og avgift. gjelder denne avgiften på gamle piggdekk? altså de jeg kjøpte i fjor? eller gjelder dette kun nye piggdekk som kjøpes etter at det ble vedtatt piggavgift? 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mener du piggavgift som er innført i blant annet Oslo? Eller noe annet du tenker på? Piggdekkavgift som enkelte byer har innført, gjelder alle type piggdekk, gamle eller nye. Men parkerer du ikke i offentlige steder så hadde jeg gitt faen i å betale. 0 Siter
Gjest selvsagt alle piggdekk Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det gjelder selvsagt alle piggdekk, det er jo pga forurensing/slitasje piggdekkene fører til at man betaler denne, og gamle og nye dekk blir jo det samme sånn sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.