Gå til innhold

har dere peiling?

Anbefalte innlegg

Gjest im so confused
Skrevet

snart vinterdekk sesong og då har eg ett sprørsmål ang dette med piggdekk og avgift.

gjelder denne avgiften på gamle piggdekk? altså de jeg kjøpte i fjor? eller gjelder dette kun nye piggdekk som kjøpes etter at det ble vedtatt piggavgift?

Skrevet

Mener du piggavgift som er innført i blant annet Oslo? Eller noe annet du tenker på?

Piggdekkavgift som enkelte byer har innført, gjelder alle type piggdekk, gamle eller nye.

Men parkerer du ikke i offentlige steder så hadde jeg gitt faen i å betale.

Gjest selvsagt alle piggdekk
Skrevet

Det gjelder selvsagt alle piggdekk, det er jo pga forurensing/slitasje piggdekkene fører til at man betaler denne, og gamle og nye dekk blir jo det samme sånn sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...