Gå til innhold

Kan jeg finne jeans til under 300 kroner i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger nye jeans
Skrevet

Jeg har ødelagt noen jeans ved vask og må skaffe meg nye. Kan jeg finne jeans til under 300 kroner et sted ?( tenker ikke på loppis).

Gjest trenger nye jeans
Skrevet

Er du dame eller mann?

er dame. glemte å nevne det.

:)

Skrevet

Da ville jeg aller først prøvd H&M, Only eller Vero Moda.

Gjest Flystripa
Skrevet

er dame. glemte å nevne det.

:)

H&M, Cubus, Lindex, Solid! (jeg bruker endel tøffe guttebukser), Vero Moda, Only.

Gjest trenger nye jeans
Skrevet

H&M, Cubus, Lindex, Solid! (jeg bruker endel tøffe guttebukser), Vero Moda, Only.

*bukker og neier*

Skrevet

På Warehouse får du to par for 299,-

Finnes i flere modeller og benlengder i blå og sort.

Skrevet

Hos de fleste kjedebutikker kan du finne billige jeans :) H&M koster vel rundt 398kr og jeg syns kvaliteten er like bra som de som koster det tredobbelte :)

Skrevet

Den fineste jeansen jeg har for øyeblikket kostet 298 kroner på Cubus.

Med finest mener jeg sitter best, ikke dyrest. Faktisk er det også den billigste. Jeg har omtrent bodd i den i sommer, og den viser så langt ingen tegn til slitasje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...