Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er lykkelig gift og har barn, men har gjort det jeg ikke trodde jeg var i stand til... jeg har vært utro! Nå sitter jeg her og tenker kun på den andre mannen.. jeg vil ha mer! han var så utrolig flott, han fikk meg til å føle meg deilig, sexy og uimotståelig. Han bor i en annen by, så jeg kommer nok ikke til å møte han igjen.

Er det andre som har opplevd det samme? Jeg har ikke dårlig samvittighet. Går rundt og føler meg forelska, er konstant kåt og vil ha mer!

Moraliserende innspill er ikke nødvendig, jeg vet har gjort noe jeg ikke skulle ha gjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247404-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest it's over, it's all gone

moraliserende innspill er ikke nødvendig????

virker ikke helt som om du er v dine fulle fem..

stakkars ungene dine som må leve med konsekvensene av dine egoistiske handlinger.

håper mannen din kaster deg rett på dør! men du er vel for feig til å si det..

tydelig at verden er på en egotripp uten like når en leser inlegg som det du skriver..

Du sier moraliserende innspill ikke er nødvendig, men hva er det du vil? At vi skal applaudere og be deg kose deg videre?

glemte å nevne at jeg er mann..

Han gav meg noe kona mi aldri kan gi meg. Jeg ønsker ingen applaus, tror bare jeg har havnet i feil skap.

glemte å nevne at jeg er mann..

Han gav meg noe kona mi aldri kan gi meg. Jeg ønsker ingen applaus, tror bare jeg har havnet i feil skap.

Lukter lureri lang vei. Hvorfor skriver du "den andre mannen" i første innlegget da? Den andre mannen enn... deg selv?

Annonse

Audrey1365380961

Unnskyld meg, men det virker ikke som du er mann. Men uansett. Vær ærlig. Se hva som skjer og om partneren din kan tilgi eller ikke. Hvem vet? Dere får det kanskje bedre etterpå? Har hørt om flere som har fått et mer åpent (ikke utro) ekteskap etter utroskap. Se hva som skjer. Er vedkommende ikke i stand til å tilgi så har du alltids "utenbys-loveren"? Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...