Gå til innhold

Trondheim i november

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Takk for mange gode tips! Gleder meg til turen :-)

gjør det!

så lenge været vedvarer er det stas også i trondhjem!

:-D

ylvali1365381015
Skrevet

frati og bari,i etasjen under(midtbyen) er mer upresentiøse steder, god atmosfære og ditto mat!

måtte få det med,selv om jeg ser at farti er anbefalt av flere

:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

hei flystripa!

jeg også! dah! ;-)

derfor jeg lurte på om vi kjente hverandre...

begynte med et svar til deg, men skrev meg bort i en slags kombi-

beskjed til trådstarter og deg...

mange fragmenterte tanker her nå, mange vinduer oppe og mange oppgaver å løse på en gang...

rett og slett for mye til en stakkar! ;-)

Jeg har aldri vært på Sverresborg siden forrige årtusen, men hvordan skulle jeg kjenne deg?

Aner ingenting om hvem du er jeg...

Gjest Også Trondheimfan
Skrevet

Heter restauranten Frati? Jeg kan i hvertfall anbefale den.

Frati var det ja! Er SÅ god service der. Og god mat. Har kosa meg glugg i hjel der tre ganger. Må innom der når jeg er i byen.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har aldri vært på Sverresborg siden forrige årtusen, men hvordan skulle jeg kjenne deg?

Aner ingenting om hvem du er jeg...

nå høres du jo nesten litt paranoid ut, slapp av, vi kjenner sikkert ikke hverandre! ;-)

(selv om jeg ville synes det var en koselig tanke!)

Gjest Flystripa
Skrevet

nå høres du jo nesten litt paranoid ut, slapp av, vi kjenner sikkert ikke hverandre! ;-)

(selv om jeg ville synes det var en koselig tanke!)

:)

Skrevet

Frati og Zia Teresa har Trondheims beste pizza! Frati ligger i Munkegata i 2.etasje nesten rett overfor gata for Bunnpris. Zia Teresa rett bak Vår Frue Kirke.

Fatter ikke at folk er så begeistra for Frati! Har vært der to ganger og fått elendig mat og sørvis...kanskje vi bare har vært uheldige, men jeg er lite lysten på å gi Frati en sjanse til. Likte ikke lokalet heller. Bari, derimot...mmmMMmm!:)

Ajo Tapas Bar, Jadab og Grønn Pepper er mine favoritter for tida....

Skrevet

Fatter ikke at folk er så begeistra for Frati! Har vært der to ganger og fått elendig mat og sørvis...kanskje vi bare har vært uheldige, men jeg er lite lysten på å gi Frati en sjanse til. Likte ikke lokalet heller. Bari, derimot...mmmMMmm!:)

Ajo Tapas Bar, Jadab og Grønn Pepper er mine favoritter for tida....

Jeg spiser alltid pizza når jeg er på Frati, og den er knallgod. Men jeg liker ikke sånn kvasipizza med tjukk bunn, må ha den skikkelig italiensk og det får man på Frati. Har aldri hatt noe å klage på når det gjelder servicen heller, Lurer på om det er du som har vært uheldig eller jeg som har vært heldig?

Skrevet

Jeg spiser alltid pizza når jeg er på Frati, og den er knallgod. Men jeg liker ikke sånn kvasipizza med tjukk bunn, må ha den skikkelig italiensk og det får man på Frati. Har aldri hatt noe å klage på når det gjelder servicen heller, Lurer på om det er du som har vært uheldig eller jeg som har vært heldig?

Jeg liker også italiensk pizza med tynn sprø bunn, forventer å få det når jeg er på italiensk restaurant;)

Men har ikke bestilt pizza der da, bare andre retter. Var der sist med mamma og pappa, vi bestilte en pastarett, en scampirett og en friskerett tror jeg det var, alle ble vi skuffet. Vinforslagene fra servitøren (som var noe helt vanvittig uoppmerksom) var dessuten helt elendige.

Har bodd i Italia så setter kanskje litt for høye forventninger til italiensk mat servert i Norge...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...