Gå til innhold

smerter i maven (under graviditet)

Anbefalte innlegg

Hej

Jeg er gravid i 20. uge (termin d. 3. sep. 2001) og jeg har i de sidste to uger haft smerter i min mave, efter jeg fik et spark i maven af min 4 årige søn.

Efter jeg blev sparket, har jeg ikke mærket ret meget liv, men jeg har været ved lægen som sagde at alt er okay (han lyttede til fosterets hjertelyd og mærkede på min mave), jeg kontaktede lægen nogle dage senere pr. telefon, og spurgte om jeg kunne blive henvist til en scanning fordi jeg blev ved med at have ondt, men det mente lægen ikke var nødvendigt, så svaret var nej. Nu er det som sagt to uger siden det skete, og jeg har stadig ret ondt i maven, mærker ik ret meget liv, og jeg har tabt mig 1½ kg på en uge, det vil sige nu vejer jeg det samme som før jeg blev gravid, og man kan overhovedet ikke se på mig at jeg er gravid.

Hvad gør jeg ? er det bare mig som bekymrer mig for meget ??

med venlig hilsen

nordjyden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24742-smerter-i-maven-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att du borde komma på kontroll hos din doktor igen, eftersom du fortfarande har ont 2 veckor efter sparken. Ring tillbaka efter påskhelgen, för att fråga på nytt. Eftersom de har lyssnat på fosterljuden , är chansen liten att något skulle vara galet men för att lugna dig så tycker jag att du skall få detta undersökt. Lycka till vidare och fortsatt god påsk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...