Hatsumomo Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg har kjøpt en Sony Memory Stick Micro (M2) 512MB, with adapter to Memory Stick PRO. Hva er adapteren for ? Hvor skal den og hva gjør den? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 De færreste kortlesere leser Sony MMS micro direkte (har ikke port for å sette det inn). Men setter du på adapteret gjør du kortet om til et vanlig MMS (Pro, kanskje) og da kan du lese det via kortleser. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 De færreste kortlesere leser Sony MMS micro direkte (har ikke port for å sette det inn). Men setter du på adapteret gjør du kortet om til et vanlig MMS (Pro, kanskje) og da kan du lese det via kortleser. Hæ? Ble ikke noe klokere av hva du sa nå. Hva for noe kortleser? Memory sticken på 512, er i mobilen min. Hva skal jeg med adaptoren til? 0 Siter
petter smart Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Enkelte PCer, DVD-spilere osv. har kortlesere. De kan kanskje ikke lese M2 kort, men kan lese PRO kort. Derfor får du med en adapter du skal putte kortet ditt inn i og putte adapteren inn i kortleseren. Dersom du ikke aner hva jeg snakker om så har du neppe behov for adapteren. Har et par slike adaptere liggende hjemme selv. Har aldri brukt en eneste en av dem. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Enkelte PCer, DVD-spilere osv. har kortlesere. De kan kanskje ikke lese M2 kort, men kan lese PRO kort. Derfor får du med en adapter du skal putte kortet ditt inn i og putte adapteren inn i kortleseren. Dersom du ikke aner hva jeg snakker om så har du neppe behov for adapteren. Har et par slike adaptere liggende hjemme selv. Har aldri brukt en eneste en av dem. Ok. Så kan jeg putte den i pc'en. Da forstår jeg bedre. Nei, jeg har ikke bruk for den. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi sony memory sticken, var billigst med den på Komplett. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ok. Så kan jeg putte den i pc'en. Da forstår jeg bedre. Nei, jeg har ikke bruk for den. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi sony memory sticken, var billigst med den på Komplett. Alle mini og microkort jeg har sett har det fulgt med adaptere til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.