Gå til innhold

Sony Memory Stick Micro (M2) 512MB, with adapter to Memory Stick PRO -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en Sony Memory Stick Micro (M2) 512MB, with adapter to Memory Stick PRO.

Hva er adapteren for ? Hvor skal den og hva gjør den?

Gjest ChiengMai
Skrevet

De færreste kortlesere leser Sony MMS micro direkte (har ikke port for å sette det inn). Men setter du på adapteret gjør du kortet om til et vanlig MMS (Pro, kanskje) og da kan du lese det via kortleser.

Skrevet

De færreste kortlesere leser Sony MMS micro direkte (har ikke port for å sette det inn). Men setter du på adapteret gjør du kortet om til et vanlig MMS (Pro, kanskje) og da kan du lese det via kortleser.

Hæ? Ble ikke noe klokere av hva du sa nå. Hva for noe kortleser?

Memory sticken på 512, er i mobilen min.

Hva skal jeg med adaptoren til?

Skrevet

Enkelte PCer, DVD-spilere osv. har kortlesere. De kan kanskje ikke lese M2 kort, men kan lese PRO kort. Derfor får du med en adapter du skal putte kortet ditt inn i og putte adapteren inn i kortleseren.

Dersom du ikke aner hva jeg snakker om så har du neppe behov for adapteren. Har et par slike adaptere liggende hjemme selv. Har aldri brukt en eneste en av dem.

Skrevet

Enkelte PCer, DVD-spilere osv. har kortlesere. De kan kanskje ikke lese M2 kort, men kan lese PRO kort. Derfor får du med en adapter du skal putte kortet ditt inn i og putte adapteren inn i kortleseren.

Dersom du ikke aner hva jeg snakker om så har du neppe behov for adapteren. Har et par slike adaptere liggende hjemme selv. Har aldri brukt en eneste en av dem.

Ok. Så kan jeg putte den i pc'en.

Da forstår jeg bedre.

Nei, jeg har ikke bruk for den. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi sony memory sticken, var billigst med den på Komplett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ok. Så kan jeg putte den i pc'en.

Da forstår jeg bedre.

Nei, jeg har ikke bruk for den. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi sony memory sticken, var billigst med den på Komplett.

Alle mini og microkort jeg har sett har det fulgt med adaptere til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...