Gå til innhold

hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

... tråden som ble startet ang seksuell trakkassering? i kjølvannet av debatten om hege storhaug?

jeg fikk bare lest trådstarters (husker ikke hvem) meget reflekterte og btimelige innlegg, med spørsmål henvendt til vår egen bruk av seksuelle hentydninger som middel i diskusjoner. er den slettet?!!

:-O

Skrevet

hm nei - da vet jeg ikke hvilken tråd du snakker om - også JEG da - som trodde jeg fikk med meg alt! hehe

Skrevet

Hm, den fikk jeg ikke med.

Men det skjer rare ting her, svarer på 100nyeste og finner ut etterpå at hovedinnlegget er skrevet for et år siden!

Merkelig.

Tror jeg pauser litt og sjekker innom senere heller.

Skrevet

Hm, den fikk jeg ikke med.

Men det skjer rare ting her, svarer på 100nyeste og finner ut etterpå at hovedinnlegget er skrevet for et år siden!

Merkelig.

Tror jeg pauser litt og sjekker innom senere heller.

Det er flere gamle tråder som har dukket opp i dag. Jeg tror det er noen som morer seg med å søke opp gamle tråder og svare på dem. Dermed kommer de opp på 100 nyeste og andre forviller seg også dit.

Skrevet

Det er flere gamle tråder som har dukket opp i dag. Jeg tror det er noen som morer seg med å søke opp gamle tråder og svare på dem. Dermed kommer de opp på 100 nyeste og andre forviller seg også dit.

Ok, da skjønner jeg. :-)

Får sjekke dato på hovedinnlegget før jeg svarer idag da. :-)

Skrevet

Har bl a skjedd med meg akkurat nå... he he... Tråden var fra oktober 2005!!

Sånn kan det gå.

Men skjønner ikke hvorfor noen har søkt fram et gammelt innlegg og svarer på det.

Det har hendt seg et par ganger at jeg i forbindelse m søk på noe annet plutselig kommer bort i en interessant gammel tråd, men jeg har da aldri giddet å svare.

Skrevet

Ok, da skjønner jeg. :-)

Får sjekke dato på hovedinnlegget før jeg svarer idag da. :-)

Det er nok lurt :-)

Skrevet

Har bl a skjedd med meg akkurat nå... he he... Tråden var fra oktober 2005!!

Sånn kan det gå.

Men skjønner ikke hvorfor noen har søkt fram et gammelt innlegg og svarer på det.

Det har hendt seg et par ganger at jeg i forbindelse m søk på noe annet plutselig kommer bort i en interessant gammel tråd, men jeg har da aldri giddet å svare.

Jeg så at du også havnet der, ja :-)

Det ser ut som om det er det samme nicket som var først i begge trådene. Men jeg er ikke helt sikker, gadd ikke å se på alle tidspunktene.

Noen har fritidsproblem om dagen, har jeg lagt merke til.

Skrevet

Jeg så at du også havnet der, ja :-)

Det ser ut som om det er det samme nicket som var først i begge trådene. Men jeg er ikke helt sikker, gadd ikke å se på alle tidspunktene.

Noen har fritidsproblem om dagen, har jeg lagt merke til.

Oi, er det en tråd til! :-)

jeg skjønte at det var noe muffens da jeg etterpå så trådoversikten, og så mange tråder som var "nye". Jeg tenkte næmmen jøss, har jeg gått glipp av sååå mange tråder! *he he*

Skrevet

jeg skjønte at det var noe muffens da jeg etterpå så trådoversikten, og så mange tråder som var "nye". Jeg tenkte næmmen jøss, har jeg gått glipp av sååå mange tråder! *he he*

Du svarte vel på den tråden om kvinner som ikke liker slikking? Den andre var også fra 2005, om ei som lurte på om mannen ville gå fra henne når hun ikke ville ha analsex.

Så begge trådne er nok hentet frem av en som vet hva som vekker litt debatt på dol :-)

Skrevet

Du svarte vel på den tråden om kvinner som ikke liker slikking? Den andre var også fra 2005, om ei som lurte på om mannen ville gå fra henne når hun ikke ville ha analsex.

Så begge trådne er nok hentet frem av en som vet hva som vekker litt debatt på dol :-)

*he he*

Men hvorfor ikke da like godt starte en ny tråd om emnet??

Folk er rare......

Skrevet

"så mange tråder som var "nye". Jeg tenkte næmmen jøss, har jeg gått glipp av sååå mange tråder! *he he*"

hehe akkurat det tenkte jeg og, da jeg svarte på en ett år gammel tråd.

Skrevet

*he he*

Men hvorfor ikke da like godt starte en ny tråd om emnet??

Folk er rare......

Kanskje de har forsøkt, men bare blitt avslørt som tulleinnlegg? Det er stadig noen av det slaget også.

Skrevet

Kanskje de har forsøkt, men bare blitt avslørt som tulleinnlegg? Det er stadig noen av det slaget også.

Ja, men folk går jo på dem også, så det brude ikke være så veldig vanskelig å lage tulletråder som blir lange hvis man absolutt vil.

Skrevet

Ja, men folk går jo på dem også, så det brude ikke være så veldig vanskelig å lage tulletråder som blir lange hvis man absolutt vil.

Du kan så si.

Jeg har ikke prøvd å starte en tulletråd, men jeg tror ikke jeg skulle hatt så store problem med å formulere en som folk ville hoppet på.

Skrevet

Du kan så si.

Jeg har ikke prøvd å starte en tulletråd, men jeg tror ikke jeg skulle hatt så store problem med å formulere en som folk ville hoppet på.

Ditto! :-)

Jeg har laget mange "tøysetråder" men ingen "tulletråder"! ;-)

Skrevet

Har jeg forresten bedrevet seksuell trakassering de gangene jeg har bedt Keinstein eller Morsk få seg et ligg for å få tankene over på noe annet enn onde muslimer?

Eller gjelder det kun hvis tipset om sex myntes mot en kvinne? I så fall: Er det fordi du anser kvinnen som det svake kjønn?

For jeg kan aldri huske at Keinstein har bælt om seksuell trakassering de gangene jeg har skrevet noe lignende til ham. Ei heller at noen andre har reagert.

Skrevet

Ditto! :-)

Jeg har laget mange "tøysetråder" men ingen "tulletråder"! ;-)

Tøysing har nok jeg også tatt min del av, ja :-)

Men de fleste her klarer heldigvis å skille mellom "skjemt" og alvor.

Skrevet

"så mange tråder som var "nye". Jeg tenkte næmmen jøss, har jeg gått glipp av sååå mange tråder! *he he*"

hehe akkurat det tenkte jeg og, da jeg svarte på en ett år gammel tråd.

Kanskje trådstarteren ville ha liv i tråden igjen? ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Tror ikke det er det som har skjedd. Tråden kom jo opp med en sånn prikk som indikerer at den var nystartet?

Og teksten henspeilte på tråden om hege storhaugs nye bok, den fra i går...

Antar at noen gikk vel langt, slik at hele tråden forsvant?

Mye av dette for tida... ????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...