Gå til innhold

hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det er det som har skjedd. Tråden kom jo opp med en sånn prikk som indikerer at den var nystartet?

Og teksten henspeilte på tråden om hege storhaugs nye bok, den fra i går...

Antar at noen gikk vel langt, slik at hele tråden forsvant?

Mye av dette for tida... ????

Jeg snakket ikke om den tråden du etterlyste.

Det var to andre fra 2005 som var på 100 nyeste.

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje trådstarteren ville ha liv i tråden igjen? ;)

kanskje h*n syntes det var på sin plass å få debattert temaet enda en gang, med litt ny vinkling?

det kan neppe ha vært så tilfeldig, dersom det i det hele tatt er en gammel tråd da.

(tror ikke det, da det var referert til et sdd´s utsagn om at en kvinnelig professor han var uening med burde få seg pikk. dette liflige utsagn kom i en tråd startet i går.)

:-)

Gjest mor i oslo
Skrevet

Jeg snakket ikke om den tråden du etterlyste.

Det var to andre fra 2005 som var på 100 nyeste.

I 2005 dominerte du nyeste hundre, helt alene.

(med fjortis-preik)

ylvali1365381015
Skrevet

Du svarte vel på den tråden om kvinner som ikke liker slikking? Den andre var også fra 2005, om ei som lurte på om mannen ville gå fra henne når hun ikke ville ha analsex.

Så begge trådne er nok hentet frem av en som vet hva som vekker litt debatt på dol :-)

nei, disse trådene er totalt ukjente for meg!

(liker slikking, men analsex kan jeg styre min jubel for. ;-))

Skrevet

nei, disse trådene er totalt ukjente for meg!

(liker slikking, men analsex kan jeg styre min jubel for. ;-))

Fikk du det svaret under "svar til meg"?

I så fall er det noe galt med "svar til meg" igjen, siden det var skrevet til morsan.

ylvali1365381015
Skrevet

Fikk du det svaret under "svar til meg"?

I så fall er det noe galt med "svar til meg" igjen, siden det var skrevet til morsan.

jeg har et svar fra dolores som jeg skjønner lite av her...

er det noen som leker med oss der ute? :-O ;-)

Skrevet

jeg har et svar fra dolores som jeg skjønner lite av her...

er det noen som leker med oss der ute? :-O ;-)

Sjekk resten av de svarene du har fått.

Det kan hende at alle egentlig er til morsan. I så fall må du notere deg tidspunktet og sende mail til webmaster om det.

Om du titter litt bakover på Webmasterforumet, så vil du se at det er flere som har fått andres "svar-til-meg" lister.

ylvali1365381015
Skrevet

Sjekk resten av de svarene du har fått.

Det kan hende at alle egentlig er til morsan. I så fall må du notere deg tidspunktet og sende mail til webmaster om det.

Om du titter litt bakover på Webmasterforumet, så vil du se at det er flere som har fått andres "svar-til-meg" lister.

så jeg var morsan en god stund her? har du tenkt på hva det kan medføre av misforståelser eller konflikter i sin ytterste konsekvens? det har jeg, vet ikke om det oppklarer eller bekymrer... ;-)

Skrevet

så jeg var morsan en god stund her? har du tenkt på hva det kan medføre av misforståelser eller konflikter i sin ytterste konsekvens? det har jeg, vet ikke om det oppklarer eller bekymrer... ;-)

Nå nei du, så lett er det ikke å bli morsan, selv om du skulle få hennes svar!

Den dama skal det noe til å matche.

ylvali1365381015
Skrevet

Nå nei du, så lett er det ikke å bli morsan, selv om du skulle få hennes svar!

Den dama skal det noe til å matche.

det var ikke slik ment,da. du trenger ikke benytte sjansen til å jekke meg ned eller noe.

Skrevet

Har jeg forresten bedrevet seksuell trakassering de gangene jeg har bedt Keinstein eller Morsk få seg et ligg for å få tankene over på noe annet enn onde muslimer?

Eller gjelder det kun hvis tipset om sex myntes mot en kvinne? I så fall: Er det fordi du anser kvinnen som det svake kjønn?

For jeg kan aldri huske at Keinstein har bælt om seksuell trakassering de gangene jeg har skrevet noe lignende til ham. Ei heller at noen andre har reagert.

Det er noe ytterst usmakelig med mannfolk som hengir seg til utsagn alà "hun trenger å få seg noe" når de skal rakke ned på kvinner som er engasjert i kamp mot kjønnslemlestelse, misbruk og diskriminering generelt.

Om du ikke har fått med deg at kvinnen faktisk er det langt "svakere kjønnet" i et samfunn som har en brutal blanding av primitiv stammekultur og macho tolkning av islam, ja da er det lite å gjøre med.

Blir litt som å si til pårørende av en pensjonist som blir mishandlet av hjemmehjelpen sin at de får se å få seg et sexliv slik at maset stoppr. Regner egentlig ikke med at du skal forstå dette.

Skrevet

det var ikke slik ment,da. du trenger ikke benytte sjansen til å jekke meg ned eller noe.

Du misforstod meg. Det var ikke meningen å jekke ned deg. Tvert i mot var det ment som et kompliment til morsan, siden jeg regnet med at hun ville fortsette å være aktiv i denne tråden.

Jeg klarer heller ikke å matche henne :-)

Skrevet

Du misforstod meg. Det var ikke meningen å jekke ned deg. Tvert i mot var det ment som et kompliment til morsan, siden jeg regnet med at hun ville fortsette å være aktiv i denne tråden.

*rødmer*

Det var da voldsomt, da! :-)

Skrevet

*rødmer*

Det var da voldsomt, da! :-)

Men fullt fortjent, morsan!

Du har alltid så gode (eller humoristiske ) svar, så dine innlegg er blandt dem jeg plukker ut i lange tråder :-)

Men nå er det vel best at jeg ikke dynger deg ned med flere komplimenter på en stund, så du ikke svever for høyt. Vi vil helst beholde deg slik du er!

Skrevet

Men fullt fortjent, morsan!

Du har alltid så gode (eller humoristiske ) svar, så dine innlegg er blandt dem jeg plukker ut i lange tråder :-)

Men nå er det vel best at jeg ikke dynger deg ned med flere komplimenter på en stund, så du ikke svever for høyt. Vi vil helst beholde deg slik du er!

*knegg*

ylvali1365381015
Skrevet

ja, jeg skjønner egentlig det da... syntes bare det lød litt skarpt likevel.

fint du liker morsan da, jeg kan ikke si jeg husker henne. man får vel følge med framover! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...