Gå til innhold

kobler elkjøp folka til oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kommer snart hit nå. Tror dere at de orker å gjøre det?

har hørt det ikke skulle være så vanskelig

Skrevet

Det orker de neppe. De lemper den inn og stikker så fort de kan.

Gjest det gjør rørleggern
Skrevet

rørleggerarbeid! Det koster bare noen tusen

Skrevet

Nei, de kobler neppe folka til oppvaskmaskinen, så ikke vær redd for det :-)

Skrevet

Hvis du kobler den til selv, sliter du med forsikringen hvis den skulle lekke. Så derfor er det lurt å betale de sure penga for å få det gjørt av proffesjonelle

Skrevet

rørleggerarbeid! Det koster bare noen tusen

jeg har jo rørene da.

er bare å koble til. Burde vel ikke være så vanskelig.

er uttak her for oppvaskmaskin

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Jeg klarer ikke å huske hva som skjedde sist vi kjøpte oppvaskmaskin, men er ikke umulig at det kom en rørlegger og gjorde det.

men da vi kjøpte vaskemaskin ble den ferdig innstallert og tilkoblet fra elkjøpfolka.

Men mulig dette var noe jeg bestilte sammen med maskina - husker ikke.

Uansett er det lurt å spørre om ALT mulig av "tilleggstjenester" ved bestilling!

Da vi fikk ny vaskemaskin, kom de og fjernet den gamle, satte på plass ny og koblet til samt tok med seg emballasjen.

Da vi året etter skulle ha tørketrommel, hadde "vi" ikke bestilt verken det ene eller det andre, og det endte derfor opp med at trommelen sto og nesten blokkerte inngangspartiet til vi hadde fått tatt ut gammeltrommelen og kjørt den selv på dynga!

Hadde gladelig betalt et par lapper til for å få dette gjort av elkjøp-kara, ja!

Skrevet

Å skru på\feste ledningene når opplegget ellers er klart tar >1 minutt, så det tror jeg de gjør.

Skrevet

jeg har jo rørene da.

er bare å koble til. Burde vel ikke være så vanskelig.

er uttak her for oppvaskmaskin

Hvis det burde være så enkelt, så kan du vel gjøre det selv?

Skrevet

nei, det er ikke umulig. Men ikke kom å kag den dagen vannet strømmer utover gulvet da

Skrevet

Hvis det burde være så enkelt, så kan du vel gjøre det selv?

nei jeg er en stakkars liten jente som ikke skjønner noenting på rør og sånne vanskelige ting. Skal få huseierne tror jeg til å hjelpe meg

Skrevet

Det orker de neppe. De lemper den inn og stikker så fort de kan.

hehe. Det hadde du ihvertfall rett i. De var her kanskje 2 min og hadde det såååååå travelt.....

Skrevet

Jeg trodde heller ikke det var så vanskelig, men....

Først fant jeg ut at tilkoblingen på røret ut av maskinen ikke passet i avløpsrøret. Måtte ut og kjøpe ny tilkobling.

Kom hjem og fant ut at røret var litt for kort (på den gamle maskinen lå det på andre siden bak maskinen - nærmere avløpet). Måtte pokker meg ut igjen for å kjøpe lengre rør.

Så jeg ville nok gjort det selv :-)

Skrevet

Jeg trodde heller ikke det var så vanskelig, men....

Først fant jeg ut at tilkoblingen på røret ut av maskinen ikke passet i avløpsrøret. Måtte ut og kjøpe ny tilkobling.

Kom hjem og fant ut at røret var litt for kort (på den gamle maskinen lå det på andre siden bak maskinen - nærmere avløpet). Måtte pokker meg ut igjen for å kjøpe lengre rør.

Så jeg ville nok gjort det selv :-)

jeg har to polakker her huseierne liker å bruke som monterer. De snakker nesten bare polsk.. lurer på om de seg i mellom snakker at hva søren driver vi med og snakker om at de ikke skjønner noenting..hehe.

Skrevet

he he

Astronomer Mot Orddeling støtter den kommentaren!

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde turt det, de er sjåfører og ikke rørleggere.

Dessuten har de dårlig tid og antagelig har du bedre tid til å fikle sjøl.

Skrevet

Hihi, det er bra det ikke er meg som får lyst til å kommentere sånt ;)

Skrevet

Hihi, det er bra det ikke er meg som får lyst til å kommentere sånt ;)

Hihi.. ja, kan bare ikke dy meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...